اخبار و مقالات

طراحی و تغییر صفحه فروشگاه ووکامرس با المنتور | افزونه | ویرایشگر گوتنبرگ

صفحه فروشگاه جایی است که محصولات خود را در آن نمایش می دهید؛ بنابراین یکی از مهمترین صفحات فروشگاه شما است. به همین دلیل باید طراحی جذاب و کاربر پسندی داشته باشد. اگر فروشگاه خود را با افزونه ووکامرس ساخته اید، صفحه فروشگاه یک جزء از پیش طراحی شده فروشگاه شما است و ابزار درون ساخته ای برای تغییر شکل و ظاهر آن وجود ندارد. ووکامرس تنها به شما اجازه سفارشی سازی محدودی می دهد که در مقاله سفارشی سازی ووکامرس | کاتالوگ و تصاویر محصول می توانید آن را به صورت کامل مطالعه کنید. اما این بدان معنی نیست که شما نمی توانید صفحه فروشگاه خود را ویرایش و سفارشی سازی کنید. در این راهنما، به شما آموزش می دهیم که چگونه اقدام به ویرایش و طراحی صفحه فروشگاه ووکامرس با استفاده از سه روش مختلف کنید. اما قبل از آن به این پرسش که چرا باید صفحه فروشگاه WooCommerce خود را شخصی سازی کنید، پاسخ می دهیم.

صفحه فروشگاه ووکامرس چیست و چرا باید آن را سفارشی کنید؟

صفحه فروشگاه، طبق تعریف ووکامرس “یک جایگزین برای بایگانی نوع پست برای محصولات” است. به زبان ساده، صفحه ای است که محصولات خود را در آن نمایش می دهید. بنابراین یکی از نقاط حیاتی برای برای موفقیت بیزنس شما است.

افزونه رایگان ووکامرس یکی از بهترین افزونه های فروشگاه ساز وردپرس و ابزاری خارق العاده است که قابلیت های قدرتمندی را برای هرکسی که می خواهد وب سایت وردپرس خود را در عرض چند دقیقه به فروشگاه آنلاین تبدیل کند، فراهم می کند. اما این افزونه قربانی موفقیت خود است. ووکامرس یک نقطه شروع است. فوندانسیونی است که سیستم های بک اند مورد نیاز شما برای راه اندازی یک فروشگاه تجارت الکترونیکی را مستقیماً در پیشخوان وردپرس قرار می دهد؛ اما این همه چیز نیست.

صفحه فروشگاه در درجه اول باید آنقدر جذاب باشد تا مشتریان را تشویق کند که آنچه ارائه می دهید را بررسی کنند؛ مشتریان به راحتی بتوانند آنچه به دنبال آن هستند، چه یک محصول مشخص که از قبل در ذهن آنها وجود دارد یا یک ایده مبهم را پیدا کنند. مشتریان در یافتن دکمه “افزودن به سبد خرید” و ورود به “صفحه پرداخت” هیچ مشکلی نداشته باشند. در نهایت، طراحی فروشگاه آنلاین باید به گونه ای باشد که برند شما را به اندازه محصولات واقعی که به نمایش گذاشته اید، منعکس کند. با استفاده از پلاگین پایه WooCommerce به تنهایی دستیابی به همه این اهداف تقریباً غیرممکن است.

صفحه پیش فرض فروشگاه ووکامرس به صورت پویا ساخته شده است اما شما هیچ کنترلی بر طراحی آن ندارید زیرا این امر به لطف قالب وردپرس و ووکامرس شما از پیش طراحی شده است. از آنجا که تعداد زیادی از فروشگاه های آنلاین موجود در وب با ووکامرس ساخته شده اند، به این ترتیب ظاهر بسیاری از فروشگاه ها مانند هم خواهد بود.

صفحه پیش فرض فروشگاه ووکامرس به صورت زیر است:

اما شما با سفارشی سازی می توانید صفحه ای مانند شکل زیر داشته باشید:

به طور کلی سفارشی سازی و طراحی صفحه فروشگاه ووکامرس شما دو مزیت اصلی دارد:

  1. فروش بیشتر: طراحی سفارشی در ایجاد یک برند عالی و متقاعد کردن مشتریان بالقوه برای خرید از شما فوق العاده مهم است. با ایجاد یک طراحی بهتر برای صفحه فروشگاه WooCommerce ، شما یک مزیت بزرگ نسبت به رقبای خود (که احتمالاً محدود به طرح معمول صفحه فروشگاه هستند) خواهید یافت. شما تجربه کاربر را بهبود می بخشید، نام تجاری خود را بهتر بیان می کنید و محیطی را ایجاد می کنید که مشتریان ترغیب می شوند بارها و بارها به آن برگردند.
  1. سئو بسیار بهتر (بهینه سازی موتور جستجو): با ویرایش صفحه فروشگاه WooCommerce می توانید محتوایی غنی از کلمات کلیدی که مشتریان شما در گوگل جستجو می کنند را استفاده کنید.

ما به لطف اینترنت در جهانی بهم پیوسته زندگی می کنیم. امروزه خرید از فروشگاه های فیزیکی دیگر رونق سابق را نداشته و مردم ترجیح می دهند از فروشگاه های آنلاین خرید کنند. پیش بینی می شود که طی 20 سال آینده، حدود 95٪ از کل خریدها بصورت آنلاین انجام شود.

نحوه چیدمان محصولات و طراحی صفحه فروشگاه ووکامرس می تواند برگ برنده شما در این رقابت شدید باشد. چیدمان صحیح محصولات نه تنها به تبدیل و درآمد بلکه به اعتبار فروشگاه شما هم کمک می کند. نکته اصلی داشتن طراحی جذاب و کاربر پسندی است که روند خرید را آسان کند.

در ادامه آموزش، به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید بر طراحی صفحه فروشگاه ووکامرس خود کنترل کاملی داشته باشید.

راهنمای گام به گام ویرایش و طراحی صفحه فروشگاه ووکامرس

شما به چهار روش مختلف می توانید اقدام به ویرایش و سفارشی سازی صفحه فروشگاه خود کنید:

  • با ویرایشگر گوتنبرگ وردپرس
  • به صورت دستی
  • با استفاده از صفحه ساز (المنتور)
  • با استفاده از افزونه

در ادامه آموزش به بررسی هر سه روش می پردازیم.

سفارشی سازی و طراحی صفحه فروشگاه ووکامرس با ویرایشگر گوتنبرگ وردپرس

گام 1- یک برگه جدید ایجاد کنید

در ابتدا، تنها کاری که باید انجام دهید ایجاد یک برگه جدید است. این برگه، صفحه جدید فروشگاه ووکامرس شما خواهد بود. شما می توانید هر نامی که می خواهید برای این برگه قرار دهید، به عنوان مثال می توانید از “فروشگاه” استفاده کنید.

گام 2- صفحه فروشگاه ووکامرس جدید خود را با استفاده از ویرایشگر گوتنبرگ وردپرس طراحی و سفارشی کنید.

با استفاده از بلوک های Storefront و WooCommerce طرح بندی صفحه فروشگاه ووکامرس جدید خود را سفارشی کنید. با استفاده از ویرایشگر بلوک گوتنبرگ، بخش ها، دسته ها و محصولات مورد نظر خود را در صفحه جدید فروشگاه قرار دهید. همچنین می توانید از بلوک های دیگر گوتنبرگ که توسط افزودنی های آن اضافه می شود و لیستی از آنها استفاده کنید.

گام 3- صفحه جدید فروشگاه ووکامرس خود را به عنوان صفحه پیش فرض تنظیم کنید.

حال باید صفحه ای که ساخته اید را به عنوان صفحه پیش فرض فروشگاه خود تنظیم کنید. برای این کار در پیشخوان وردپرس به مسیر ووکامرس » پیکربندی » محصولات بروید. در قسمت برگه فروشگاه، صفحه جدید خود را به عنوان صفحه فروشگاه ووکامرس تنظیم کنید.

گام 4- صفحه قبلی فروشگاه را به صفحه جدید ریدایرکت کنید.

برای هدایت مشتریان به صفحه جدید فروشگاه، به یک افزونه ریدایرکت نیاز دارید. این ابزار مشتریان را از صفحه پیش فرض فروشگاه ووکامرس به صفحه جدیدی که در مرحله قبل ایجاد کرده اید، هدایت می کند. بیشتر این افزونه ها تک منظوره هستند و استفاده از آنها بسیار آسان است.

افزونه Redirection یکی از محبوب ترین افزونه های تغییر مسیر است که به این منظور می توانید از آن استفاده کنید.

 

اگر نمی خواهید از ریدایرکت 301 برای تغییر مسیر استفاده کنید، می توانید از افزونه پرمیوم Storefront Blocks استفاده کنید. پس از نصب و فعال سازی این افزونه، گزینه جدیدی تحت عنوان Custom Shop page redirect در صفحه فوق مشاهده خواهید کرد. کافی است صفحه جدید فروشگاه خود را در پنجره کشویی این قسمت انتخاب کنید.

گام 5- صفحه جدید فروشگاه را به فهرست اضافه کنید.

برای اضافه کردن صفحه جدید فروشگاه به فهرست، در پیشخوان وردپرس به مسیر نمایش » فهرست ها بروید. صفحه فروشگاه قدیمی خود را حذف کرده و صفحه جدید را جایگزین کنید.

اگر می خواهید فروشگاه صفحه اصلی سایت شما باشد می توانید صفحه فروشگاه جدید و زیبای خود را به عنوان صفحه اصلی سایت تنظیم کنید.

شخصی سازی صفحه فروشگاه ووکامرس به صورت دستی

در این قسمت به شما نشان می دهیم که چگونه صفحه فروشگاه ووکامرس خود را به صورت دستی سفارشی سازی کنید. بزرگترین مزیت این روش این است که شما هیچ افزونه دیگری را به سایت وردپرس خود اضافه نمی کنید. توجه داشته باشید که این روش نیاز به کدگذاری دارد؛ بنابراین لازم است مهارت های اساسی برنامه نویسی را داشته باشید. به طور کلی استفاده از روش دستی برای طراحی صفحه فروشگاه ووکامرس توصیه نمی شود و شما بخصوص اگر مبتدی هستید می توانید از روش های راحت تر و امن تری استفاده کنید.

گام 1: یک قالب فرزند ایجاد کنید

اگر تاکنون یک چایلد تم یا قالب فرزند برای قالب خود ایجاد نکرده اید، زمان آن فرا رسیده که این کار را انجام دهید. استفاده از Child theme از این جهت توصیه می شود که اگر در قالب خود تغییراتی ایجاد کرده و سپس آن را به روز کنید، در صورتی که چایلد تم نداشه باشید، تمام فایل های جدید جایگزین فایل های قدیمی شده و تغییراتی که اعمال کرده اید را از دست می دهید. اما با شخصی سازی قالب خود از طریق قالب فرزند می توانید از این امر جلوگیری کنید.

روش های مختلفی برای ساخت قالب فرزند در وردپرس وجود دارد. شما می توانید از افزونه های child theme استفاده کنید یا خودتان آن را ایجاد کنید. گام 2: ساختار فولدر را در چایلد تم خود ایجاد کنید

اکنون باید فایل های وب سایت را تغییر دهید. برای این کار می توانید با استفاده از یک سرویس گیرنده FTP مانند Filezilla یا هر کلاینت دیگری که دوست دارید، به فایل های وب سایت وردپرس خود دسترسی پیدا کنید.

پس از ایجاد قالب فرزند و دسترسی به فایل های وردپرس، این مسیر را دنبال کنید: /wp-content/themes/your-theme.

فرض کنید شما یک قالب کودک برای قالب بیست بیست و یک ایجاد کرده اید. نام فولدر باید چیزی مانند twentytwentyone-child-theme باشد. روی آن کلیک کنید و فولدری به نام WooCommerce ایجاد کنید. پس از آن، فایلی به نام archive-product.php ایجاد کنید که فایل تمپلیت صفحه فروشگاه است. تا اینجا، یک صفحه فروشگاه ووکامرس در فروشگاه خود ایجاد کرده اید که خالی است. اکنون باید برای صفحه فروشگاه خود محتوا ایجاد کنید.

گام 3: پس از طراحی صفحه فروشگاه ووکامرس خود برای آن محتوا ایجاد کنید

بخاطر داشته باشید که هرچه در ویرایشگر متن archive-product.php می نویسید در صفحه فروشگاه ظاهر شده و مشتریان شما آن را مشاهده می کنند. در اینجا می توانید از کدگذاری استفاده کرده و صفحه فروشگاه خود را دیزاین کنید. اما اگر مطمئن نیستید که چگونه این کار را انجام دهید، به مرحله بعدی بروید.

گام 4: تمپلیت یک صفحه فروشگاه ایجاد کنید

شما می توانید به جای اینکه یک صفحه فروشگاه کامل را از ابتدا بسازید، از یک تمپلیت موجود استفاده کرده و آن را مطابق نیازهای فروشگاه خود سفارشی سازی کنید. برای این کار، به قالب اصلی برگشته و به دنبال فایل single.php یا index.php بگردید. اگر هر یک از این دو مورد را مشاهده کردید، آن را کپی کرده و در پوشه WooCommerce که در مرحله 2 ایجاد کرده بودید، پیست کنید. اگر هر دو فایل را مشاهده کردید، single.php را کپی کنید. سپس فایل archive-product.php را حذف کرده و نام فایلی که اکنون جای گذاری کرده اید را به archive-product.php تغییر دهید.

با این کار از فایل تمپلیت پست به عنوان صفحه فروشگاه استفاده می کنید اما به نظر می رسد یک صفحه محصول است. اما مسأله اینجا است که شما می خواهید صفحه فروشگاه ووکامرس شما مانند صفحه فروشگاه باشد نه صفحه محصول. برای شخصی سازی آن می توانید از کد کوتاه استفاده کنید.

گام 5: صفحه فروشگاه را با استفاده از کد کوتاه سفارشی کنید.

با استفاده از کدهای کوتاه ووکامرس می توانید صفحه فروشگاه خود را سفارشی سازی کنید اما لازم است با ساختار کدنویسی قالب اصلی سایت خود آشنا بوده و بدانید که کدهای کوتاه را در کدام قسمت ها و به چه صورت استفاده کنید.

با استفاده از کد کوتا زیر می توانید محصولات را به ستون یا ردیف تقسیم کنید. به عنوان مثال اگر می خواهید محصولات خود را در 2 ستون با حداکثر 6 محصول نمایش دهید، باید کد زیر را در فایل archive-product.php یا هر فایلی که قالب شما برای وارد کردن محتوا از آن استفاده می کند، وارد کنید.

view ارزان اینستاگرام (ریلز / تی وی / ویدئو معمولی)

3,800 تومان
هر کا بازدید 3800 تومان میباشد استارت : 1 تا 8 ساعت (اگر ویدئو جدیدی منتشر کردید و میخواید سریع ویو بگیرد، این سرویس مناسب نیست ! چرا که به دلیل ارزانی زیاد و سفارشات بالا ممکنه 3 تا 8 ساعت هم زمان ببرد) دلیل گرانی سرویس های دیگر ما ، سرعت آن هاست ، هر چه گرانتر ، سرعت بیشتر تا نهایت 5 دقیقه !! کیفیت : واقعی / بین المللی ( از تمام کشور ها) 🔴 لینک کامل ویدئو وارد شود🔴 ریزش : ندارد 🔴هشدار:🔴 1-پیج خصوصی نباشد 2-آیدی خالی وارد نکنید (لینک کامل ویدئو) 3-برای یک ویدئو دو بار از این سرویس یکجا سفارش ثبت نکنید (صبر کنید سفارش اول ثبت شود و مجددا ثبت کنید) 🔴توجه : استارت ارسال سریع است ، اما تکمیل بستگی به تعداد سفارش شما دارد🔴

views اینستا تمام ویدئو ها به جز استوری (ارسال آهسته !)

1,900 تومان
هر کا بازدید از 1900 تومان میباشد 🔴ارسال آهسته ، اگر عجله دارید از این سرویس سفارش ثبت نکنید🔴 استارت : 1 تا 8 ساعت (سرعت آهسته) کیفیت : واقعی / بین المللی ( از تمام کشور ها) 🔴 لینک کامل ویدئو وارد شود🔴 ریزش : ندارد 🔴ارسال آهسته ، اگر عجله دارید از این سرویس سفارش ثبت نکنید🔴 🔴هشدار:🔴 1-پیج خصوصی نباشد 2-آیدی خالی وارد نکنید (لینک کامل ویدئو را وارد کنید) 3-برای یک ویدئو دو بار از این سرویس یکجا سفارش ثبت نکنید (صبر کنید سفارش اول ثبت شود و مجددا ثبت کنید) 🔴توجه : استارت ارسال سریع است ، اما تکمیل بستگی به تعداد سفارش شما دارد🔴

views اینستا تمام ویدئو ها به جز استوری (سرور جدید 28 آذر)

3,050 تومان
هر کا بازدید 3050 تومان میباشد استارت : 5 دقیقه تا 6 ساعت (به بخش "زمان حدودی تکمیل سفارش" توجه نمایید) کیفیت : واقعی / بین المللی ( از تمام کشور ها) 🔴 لینک کامل ویدئو وارد شود🔴 ریزش : ندارد 🔴هشدار:🔴 1-پیج خصوصی نباشد 2-آیدی خالی وارد نکنید (لینک کامل ویدئو) 3-برای یک ویدئو دو بار از این سرویس یکجا سفارش ثبت نکنید (صبر کنید سفارش اول ثبت شود و مجددا ثبت کنید) 🔴توجه : استارت ارسال سریع است ، اما تکمیل بستگی به تعداد سفارش شما دارد🔴

ادمین وبسایت پایه

3,000,000 تومان
صاحب کسب و کار هستید و وقت ندارید محصول درج کنید؟ نیاز دارید فرد دیگری برای وبسایت درج اطلاعات و

ادمین وبسایت پیشرفته

6,000,000 تومان
صاحب کسب و کار هستید و وقت ندارید محصول درج کنید؟ نیاز دارید فرد دیگری برای وبسایت درج اطلاعات و

و شورت کدی مانند بالا را باید به صورت زیر وارد کنید:

<?php echo do_shortcode (‘

view ارزان اینستاگرام (ریلز / تی وی / ویدئو معمولی)

3,800 تومان
هر کا بازدید 3800 تومان میباشد استارت : 1 تا 8 ساعت (اگر ویدئو جدیدی منتشر کردید و میخواید سریع ویو بگیرد، این سرویس مناسب نیست ! چرا که به دلیل ارزانی زیاد و سفارشات بالا ممکنه 3 تا 8 ساعت هم زمان ببرد) دلیل گرانی سرویس های دیگر ما ، سرعت آن هاست ، هر چه گرانتر ، سرعت بیشتر تا نهایت 5 دقیقه !! کیفیت : واقعی / بین المللی ( از تمام کشور ها) 🔴 لینک کامل ویدئو وارد شود🔴 ریزش : ندارد 🔴هشدار:🔴 1-پیج خصوصی نباشد 2-آیدی خالی وارد نکنید (لینک کامل ویدئو) 3-برای یک ویدئو دو بار از این سرویس یکجا سفارش ثبت نکنید (صبر کنید سفارش اول ثبت شود و مجددا ثبت کنید) 🔴توجه : استارت ارسال سریع است ، اما تکمیل بستگی به تعداد سفارش شما دارد🔴

views اینستا تمام ویدئو ها به جز استوری (ارسال آهسته !)

1,900 تومان
هر کا بازدید از 1900 تومان میباشد 🔴ارسال آهسته ، اگر عجله دارید از این سرویس سفارش ثبت نکنید🔴 استارت : 1 تا 8 ساعت (سرعت آهسته) کیفیت : واقعی / بین المللی ( از تمام کشور ها) 🔴 لینک کامل ویدئو وارد شود🔴 ریزش : ندارد 🔴ارسال آهسته ، اگر عجله دارید از این سرویس سفارش ثبت نکنید🔴 🔴هشدار:🔴 1-پیج خصوصی نباشد 2-آیدی خالی وارد نکنید (لینک کامل ویدئو را وارد کنید) 3-برای یک ویدئو دو بار از این سرویس یکجا سفارش ثبت نکنید (صبر کنید سفارش اول ثبت شود و مجددا ثبت کنید) 🔴توجه : استارت ارسال سریع است ، اما تکمیل بستگی به تعداد سفارش شما دارد🔴

views اینستا تمام ویدئو ها به جز استوری (سرور جدید 28 آذر)

3,050 تومان
هر کا بازدید 3050 تومان میباشد استارت : 5 دقیقه تا 6 ساعت (به بخش "زمان حدودی تکمیل سفارش" توجه نمایید) کیفیت : واقعی / بین المللی ( از تمام کشور ها) 🔴 لینک کامل ویدئو وارد شود🔴 ریزش : ندارد 🔴هشدار:🔴 1-پیج خصوصی نباشد 2-آیدی خالی وارد نکنید (لینک کامل ویدئو) 3-برای یک ویدئو دو بار از این سرویس یکجا سفارش ثبت نکنید (صبر کنید سفارش اول ثبت شود و مجددا ثبت کنید) 🔴توجه : استارت ارسال سریع است ، اما تکمیل بستگی به تعداد سفارش شما دارد🔴

ادمین وبسایت پایه

3,000,000 تومان
صاحب کسب و کار هستید و وقت ندارید محصول درج کنید؟ نیاز دارید فرد دیگری برای وبسایت درج اطلاعات و

ادمین وبسایت پیشرفته

6,000,000 تومان
صاحب کسب و کار هستید و وقت ندارید محصول درج کنید؟ نیاز دارید فرد دیگری برای وبسایت درج اطلاعات و
’) ?>

تغییرات را ذخیره کنید.

حال صفحه فروشگاه شما آماده است. در قسمت بعدی آموزش نحوه سفارشی سازی و طراحی صفحه فروشگاه ووکامرس با افزونه صفحه ساز المنتور را بررسی می کنیم.

سفارشی سازی و ویرایش صفحه فروشگاه ووکامرس با صفحه ساز (المنتور)

روش قبلی ممکن است برای افرادی که مهارت برنامه نویسی ندارند، مشکل باشد. یک روش بسقسیار ساده تر که نیازی به ویرایش و تغییر فایل های قالب ندارد، استفاده از یکی از صفحه سازهای وردپرس است.

 

با استفاده از یک صفحه ساز می توانید صفحه فروشگاه ووکامرس خود را ویرایش و سفارشی سازی کرده و طرح صفحه فروشگاه، لایوت، انواع محصول و محصولات برای نمایش را تغییر دهید.

علاوه بر این، نیازی به نوشتن کد یا ویرایش فایل های قالب نخواهید داشت. صرف نظر از اینکه از Elementor ، Visual Composer ، Divi یا هر صفحه ساز دیگری استفاده می کنید، روش های معرفی شده در این مقاله با همه آنها سازگار است.

نحوه سفارشی سازی و طراحی صفحه فروشگاه ووکامرس با استفاده از صفحه ساز، دو مرحله اصلی دارد:

  1. صفحه ای برای نمایش محصولات خود با صفحه ساز ایجاد کنید.
  2. آن صفحه را به صفحه فروشگاه خود تبدیل کنید.

گام 1: یک صفحه لیست با صفحه ساز ایجاد کرده و آن را با محتوا پر کنید.

در این آموزش، از افزونه صفحه ساز المنتور به عنوان سازنده صفحه استفاده خواهیم کرد. اولین کاری که باید انجام دهید ایجاد صفحه جدید است.

به طور معمول در صفحه فروشگاه ووکامرس، محصولات ویژه، پرفروش‌ترین و جدیدترین محصولات نمایش داده می شود. در این مثال، ما محصولات ویژه و پرفروش را در صفحه فروشگاه نمایش می دهیم.

حال باید به صفحه فروشگاهی که ساخته اید، محتوا اضافه کنید. اگر از نسخه Pro افزونه المنتور استفاده می کنید می توانید از ابزارک هایی که برای ووکامرس طراحی و توسعه داده شده است استفاده کرده و صفحه فروشگاه خود را طراحی کنید. اما اگر از نسخه رایگان این افزونه استفاده می کنید می توانید از کد کوتاه ووکامرس استفاده کنید.

 

کد کوتاه های زیادی وجود دارد که بسته به دسته بندی محصولاتی که می خواهید نمایش دهید می توانید از آنها استفاده کنید. برخی از مفیدترین آنها عبارتند از:

خرید امتیاز / رای 7 ( 7 ستاره )

قیمت اصلی 785,000 تومان بود.قیمت فعلی 784,000 تومان است.
استارت ارسال : 5 دقیقه تا 24 ساعت سرعت ارسال : زیر 500 عدد در روز کیفیت : تماما از آمریکا

خرید ویو اسپاتیفای (Plays)

قیمت اصلی 32,500 تومان بود.قیمت فعلی 31,000 تومان است.
استارت ارسال : 30 دقیقه تا 6 ساعت کیفیت : بین المللی ریزش : ندارد / غیر تضمینی (تعداد کم سفارش دهید که اگر ریزشی مشاهده نکردید، مجددا سفارش دهید) 🔴لینک موزیک وارد شود 🔴لینک صفحه شخصی وارد نشود !(قابل تشخیص نیست که به کدام موزیک بفرستیم) 🔴صفحه خصوصی نباشد 🔴پس از ثبت سفارش آیدی صفحه را تغییر ندهید 🔵اگر 1000 تا سفارش دادید و دیدید داره ارسال میشه و از کیفیت راضی بودید ،بلافاصله سفارش دوم را ثبت نکنید !!!! صبر کنید سفارش اول کامل تکمیل شود (در شمارش خطا میشود)🔵

بازدید بین المللی تیک تاک (واقعی)

قیمت اصلی 36,050 تومان بود.قیمت فعلی 35,500 تومان است.
گاهی با تاخیر 1 ساعته ممکن است مواجه شود بدون ریزش گاهی به دلیل اختلالات سرور  یا آپدیت تیک تاک ، ممکن است با تاخیر ارسال شود استارت ارسال : 5 دقیقه تا 1 ساعت

کامنت سفارشی / دلخواه یوتیوب

قیمت اصلی 531,600 تومان بود.قیمت فعلی 530,000 تومان است.
در هر خط ، کامنت مورد نظر را وارد کنید استارت ارسال : 24 ساعت تا 72 ساعت

خرید رای کوییز (Quiz) استوری اینستاگرام [سرعت: 10K/روزانه]

قیمت اصلی 39,500 تومان بود.قیمت فعلی 38,000 تومان است.
لینک نمونه برای گزینه 1: USERNAME?vote=1 لینک نمونه برای گزینه 2: USERNAME?vote=2 لینک نمونه برای گزینه 3: USERNAME?vote=3 لینک نمونه برای گزینه 4: USERNAME?vote=4 جای USERNAME آیدی خود را بدون @ وارد کنید در صورتی که مانند نمونه لینک بالا وارد نکنید ، ممکن است سفارش لغو یا با تاخیر ارسال شود [استارت ارسال: 0-1 ساعت و گاهی با تاخیر بیشتر]

خرید ویو اینستاگرام واقعی بین المللی (سرور جدید 11 آبان)

قیمت اصلی 3,350 تومان بود.قیمت فعلی 3,200 تومان است.
هر کا بازدید 3350 تومان میباشد استارت : 5 دقیقه تا 6 ساعت (به بخش "زمان حدودی تکمیل سفارش" توجه نمایید) کیفیت : واقعی / بین المللی ( از تمام کشور ها) 🔴 لینک کامل ویدئو وارد شود🔴 ریزش : ندارد 🔴هشدار:🔴 1-پیج خصوصی نباشد 2-آیدی خالی وارد نکنید (لینک کامل ویدئو) 3-برای یک ویدئو دو بار از این سرویس یکجا سفارش ثبت نکنید (صبر کنید سفارش اول ثبت شود و مجددا ثبت کنید) 🔴توجه : استارت ارسال سریع است ، اما تکمیل بستگی به تعداد سفارش شما دارد🔴

لایک میکس اینستاگرام (فیک) پروفایل دار با ظاهر طبیعی

قیمت اصلی 4,200 تومان بود.قیمت فعلی 4,100 تومان است.
هر یک کا لایک  4200 میباشد لایک میکس ریزش : کم گارانتی : ندارد ( به دلیل فیک بودن محصول ) ⚠️هشدار : قبل از ثبت سفارش ، حتما پیج عمومی و حتما شمارش لایک ها (آمار لایک) عمومی باشد !⚠️

view ارزان اینستاگرام (ریلز / تی وی / ویدئو معمولی)

3,800 تومان
هر کا بازدید 3800 تومان میباشد استارت : 1 تا 8 ساعت (اگر ویدئو جدیدی منتشر کردید و میخواید سریع ویو بگیرد، این سرویس مناسب نیست ! چرا که به دلیل ارزانی زیاد و سفارشات بالا ممکنه 3 تا 8 ساعت هم زمان ببرد) دلیل گرانی سرویس های دیگر ما ، سرعت آن هاست ، هر چه گرانتر ، سرعت بیشتر تا نهایت 5 دقیقه !! کیفیت : واقعی / بین المللی ( از تمام کشور ها) 🔴 لینک کامل ویدئو وارد شود🔴 ریزش : ندارد 🔴هشدار:🔴 1-پیج خصوصی نباشد 2-آیدی خالی وارد نکنید (لینک کامل ویدئو) 3-برای یک ویدئو دو بار از این سرویس یکجا سفارش ثبت نکنید (صبر کنید سفارش اول ثبت شود و مجددا ثبت کنید) 🔴توجه : استارت ارسال سریع است ، اما تکمیل بستگی به تعداد سفارش شما دارد🔴

بازدید استوری ( تمام استوری ها)

17,800 تومان
هر کا بازدید استوری 17800 تومان میباشد 🔵 اگر 1000 بازدید سفارش دهید و 100 تا استوری فعال داشته باشید ، به هر استوری 1000 بازدید ارسال می‌شود !🔵 یعنی با خرید 1000 بازدید جمعا 100 هزار بازدید استوری تحویل میگیرید ✅ لینک استوری یا آیدی پیج فرقی ندارد ⚡️ استارت ارسال : 10 دقیقه تا 6 ساعت ⚠️ توجه : پیج خصوصی نباشد ! ⚠️این سرویس بازدید استوری است! لینک پست ثبت نکنید !

کامنت دلخواه یوتیوب بین المللی

79,800 تومان
کامنت اختیاری / دلخواه ( چیزی که شما وارد کنید تا ارسال شود ) کامنت هایی که شما وارد میکنید را با اکانت های مختلف ارسال میکنیم استارت ارسال : 5 دقیقه تا 6 ساعت ( به دلیل جدید بودن سرور ، برای ویدئو و کشور های مختلف ، با سرعت متفاوتی ارسال میشود ) کیفیت : واقعی / بین المللی ( کامنت هایی که خود شما وارد میکنید) به هنگام ثبت سفارش ، لینک ویدئو را وارد کنید. به هیچ عنوان کانال خصوصی نباشد ، زیرا سفارش لغو میشود

خرید امتیاز / رای 7 ( 7 ستاره )

قیمت اصلی 785,000 تومان بود.قیمت فعلی 784,000 تومان است.
استارت ارسال : 5 دقیقه تا 24 ساعت سرعت ارسال : زیر 500 عدد در روز کیفیت : تماما از آمریکا

فالوور ارزان اینستا (فیک / بین المللی)

23,500 تومان
هر کا (K) فالوور = به معنای هر 1000 فالوور میباشد. تمام قیمت ها برای هر کا میباشد . خرید فالوور اینستاگرام به طور قطعی ، باعث پیشرفت پیج شما نمیشود ، چرا که برای هر پیج و هر نوع فالوور فرق دارد. فالوور اینستاگرام ، یکی از معیار های مهم برای هر فروشگاه است ،چرا که اکثر مشتریان ، در صورتی که مشاهده کنند که پیج شما ، فالوور کمی دارد ، به سختی به شما اعتماد می‌کنند و با خرید فالوور اینستاگرام ، در واقع شما برای پیج خود اعتبار خریداری می‌کنید. خرید فالوور فیک ، فقط به جهت بالا نشان دادن آمار فالوور های پیج است و تاثیری در پیشرفت پیج نخواهد گذاشت. (اگر بیشتر از تعداد فالوور واقعی ، فالوور فیک تهیه کنید ، سود که ندارد هیچ ، بلکه ضرر هم میزند)

بازدید ارزان واقعی (احتمال تاخیر 1 ساعته)

2,700 تومان
هر کا بازدید 2700 تومان میباشد 🔵 اگر به اندازه کافی وقت ندارید ،از سرویس های گرانتر سفارش ثبت کنید که تعداد سفارشاتشون کمتره و سریعتر ارسال میشوند🔵 استارت : 5 دقیقه تا 6 ساعت کیفیت : واقعی / بین المللی ( از تمام کشور ها) 🔴 لینک کامل ویدئو وارد شود🔴 ریزش : ندارد 🔴هشدار:🔴 1-پیج خصوصی نباشد 2-آیدی خالی وارد نکنید (لینک کامل ویدئو) 3-برای یک ویدئو دو بار از این سرویس یکجا سفارش ثبت نکنید (صبر کنید سفارش اول ثبت شود و مجددا ثبت کنید) 🔴توجه : استارت ارسال سریع است ، اما تکمیل بستگی به تعداد سفارش شما دارد🔴

خرید بلیت طلایی کلش آف کلنز

336,000 تومان
  • بهترین قیمت بلیط طلایی کلش آف کلنز
  • تحویل بین 5 الی 30 دقیقه گلد پس Clash of Clans
  • پشتیبانی و پاسخگویی فعال

بازدید استوری ( تمام استوری ها)

17,800 تومان
هر کا بازدید استوری 17800 تومان میباشد 🔵 اگر 1000 بازدید سفارش دهید و 100 تا استوری فعال داشته باشید ، به هر استوری 1000 بازدید ارسال می‌شود !🔵 یعنی با خرید 1000 بازدید جمعا 100 هزار بازدید استوری تحویل میگیرید ✅ لینک استوری یا آیدی پیج فرقی ندارد ⚡️ استارت ارسال : 10 دقیقه تا 6 ساعت ⚠️ توجه : پیج خصوصی نباشد ! ⚠️این سرویس بازدید استوری است! لینک پست ثبت نکنید !

کامنت دلخواه یوتیوب بین المللی

79,800 تومان
کامنت اختیاری / دلخواه ( چیزی که شما وارد کنید تا ارسال شود ) کامنت هایی که شما وارد میکنید را با اکانت های مختلف ارسال میکنیم استارت ارسال : 5 دقیقه تا 6 ساعت ( به دلیل جدید بودن سرور ، برای ویدئو و کشور های مختلف ، با سرعت متفاوتی ارسال میشود ) کیفیت : واقعی / بین المللی ( کامنت هایی که خود شما وارد میکنید) به هنگام ثبت سفارش ، لینک ویدئو را وارد کنید. به هیچ عنوان کانال خصوصی نباشد ، زیرا سفارش لغو میشود

خرید امتیاز / رای 7 ( 7 ستاره )

قیمت اصلی 785,000 تومان بود.قیمت فعلی 784,000 تومان است.
استارت ارسال : 5 دقیقه تا 24 ساعت سرعت ارسال : زیر 500 عدد در روز کیفیت : تماما از آمریکا

فالوور ارزان اینستا (فیک / بین المللی)

23,500 تومان
هر کا (K) فالوور = به معنای هر 1000 فالوور میباشد. تمام قیمت ها برای هر کا میباشد . خرید فالوور اینستاگرام به طور قطعی ، باعث پیشرفت پیج شما نمیشود ، چرا که برای هر پیج و هر نوع فالوور فرق دارد. فالوور اینستاگرام ، یکی از معیار های مهم برای هر فروشگاه است ،چرا که اکثر مشتریان ، در صورتی که مشاهده کنند که پیج شما ، فالوور کمی دارد ، به سختی به شما اعتماد می‌کنند و با خرید فالوور اینستاگرام ، در واقع شما برای پیج خود اعتبار خریداری می‌کنید. خرید فالوور فیک ، فقط به جهت بالا نشان دادن آمار فالوور های پیج است و تاثیری در پیشرفت پیج نخواهد گذاشت. (اگر بیشتر از تعداد فالوور واقعی ، فالوور فیک تهیه کنید ، سود که ندارد هیچ ، بلکه ضرر هم میزند)

بازدید ارزان واقعی (احتمال تاخیر 1 ساعته)

2,700 تومان
هر کا بازدید 2700 تومان میباشد 🔵 اگر به اندازه کافی وقت ندارید ،از سرویس های گرانتر سفارش ثبت کنید که تعداد سفارشاتشون کمتره و سریعتر ارسال میشوند🔵 استارت : 5 دقیقه تا 6 ساعت کیفیت : واقعی / بین المللی ( از تمام کشور ها) 🔴 لینک کامل ویدئو وارد شود🔴 ریزش : ندارد 🔴هشدار:🔴 1-پیج خصوصی نباشد 2-آیدی خالی وارد نکنید (لینک کامل ویدئو) 3-برای یک ویدئو دو بار از این سرویس یکجا سفارش ثبت نکنید (صبر کنید سفارش اول ثبت شود و مجددا ثبت کنید) 🔴توجه : استارت ارسال سریع است ، اما تکمیل بستگی به تعداد سفارش شما دارد🔴

خرید بلیت طلایی کلش آف کلنز

336,000 تومان
  • بهترین قیمت بلیط طلایی کلش آف کلنز
  • تحویل بین 5 الی 30 دقیقه گلد پس Clash of Clans
  • پشتیبانی و پاسخگویی فعال

بازدید بین المللی تیک تاک (واقعی)

قیمت اصلی 36,050 تومان بود.قیمت فعلی 35,500 تومان است.
گاهی با تاخیر 1 ساعته ممکن است مواجه شود بدون ریزش گاهی به دلیل اختلالات سرور  یا آپدیت تیک تاک ، ممکن است با تاخیر ارسال شود استارت ارسال : 5 دقیقه تا 1 ساعت

خرید امتیاز / رای 7 ( 7 ستاره )

قیمت اصلی 785,000 تومان بود.قیمت فعلی 784,000 تومان است.
استارت ارسال : 5 دقیقه تا 24 ساعت سرعت ارسال : زیر 500 عدد در روز کیفیت : تماما از آمریکا

خرید رای کوییز (Quiz) استوری اینستاگرام [سرعت: 10K/روزانه]

قیمت اصلی 39,500 تومان بود.قیمت فعلی 38,000 تومان است.
لینک نمونه برای گزینه 1: USERNAME?vote=1 لینک نمونه برای گزینه 2: USERNAME?vote=2 لینک نمونه برای گزینه 3: USERNAME?vote=3 لینک نمونه برای گزینه 4: USERNAME?vote=4 جای USERNAME آیدی خود را بدون @ وارد کنید در صورتی که مانند نمونه لینک بالا وارد نکنید ، ممکن است سفارش لغو یا با تاخیر ارسال شود [استارت ارسال: 0-1 ساعت و گاهی با تاخیر بیشتر]

خرید ویو اسپاتیفای (Plays)

قیمت اصلی 32,500 تومان بود.قیمت فعلی 31,000 تومان است.
استارت ارسال : 30 دقیقه تا 6 ساعت کیفیت : بین المللی ریزش : ندارد / غیر تضمینی (تعداد کم سفارش دهید که اگر ریزشی مشاهده نکردید، مجددا سفارش دهید) 🔴لینک موزیک وارد شود 🔴لینک صفحه شخصی وارد نشود !(قابل تشخیص نیست که به کدام موزیک بفرستیم) 🔴صفحه خصوصی نباشد 🔴پس از ثبت سفارش آیدی صفحه را تغییر ندهید 🔵اگر 1000 تا سفارش دادید و دیدید داره ارسال میشه و از کیفیت راضی بودید ،بلافاصله سفارش دوم را ثبت نکنید !!!! صبر کنید سفارش اول کامل تکمیل شود (در شمارش خطا میشود)🔵

خرید ویو اینستاگرام واقعی بین المللی (سرور جدید 11 آبان)

قیمت اصلی 3,350 تومان بود.قیمت فعلی 3,200 تومان است.
هر کا بازدید 3350 تومان میباشد استارت : 5 دقیقه تا 6 ساعت (به بخش "زمان حدودی تکمیل سفارش" توجه نمایید) کیفیت : واقعی / بین المللی ( از تمام کشور ها) 🔴 لینک کامل ویدئو وارد شود🔴 ریزش : ندارد 🔴هشدار:🔴 1-پیج خصوصی نباشد 2-آیدی خالی وارد نکنید (لینک کامل ویدئو) 3-برای یک ویدئو دو بار از این سرویس یکجا سفارش ثبت نکنید (صبر کنید سفارش اول ثبت شود و مجددا ثبت کنید) 🔴توجه : استارت ارسال سریع است ، اما تکمیل بستگی به تعداد سفارش شما دارد🔴

کامنت سفارشی / دلخواه یوتیوب

قیمت اصلی 531,600 تومان بود.قیمت فعلی 530,000 تومان است.
در هر خط ، کامنت مورد نظر را وارد کنید استارت ارسال : 24 ساعت تا 72 ساعت

لایک میکس اینستاگرام (فیک) پروفایل دار با ظاهر طبیعی

قیمت اصلی 4,200 تومان بود.قیمت فعلی 4,100 تومان است.
هر یک کا لایک  4200 میباشد لایک میکس ریزش : کم گارانتی : ندارد ( به دلیل فیک بودن محصول ) ⚠️هشدار : قبل از ثبت سفارش ، حتما پیج عمومی و حتما شمارش لایک ها (آمار لایک) عمومی باشد !⚠️
[product_table]

ادمینی سوشال مدیا پایه سطح دو

5,000,000 تومان
 ادیت محتوا اشتراک‌گذاری محتوا  اصلاح سئو پیج  اصلاح بای وپیج اصلاح سایر جزئیات پیج  امنیت پیج  تعامل با مخاطب هدف

ادمینی سوشال مدیا پیشرفته

7,000,000 تومان
 ادیت و اشتراک‌گذاری محتوا  اصلاح سئو پیج  اصلاح بایو و سایر جزئیات پیج  امنیت پیج  تعامل با مخاطب هدف  تحلیل

ادمینی سوشال مدیا پایه

4,000,000 تومان
 ادیت و اشتراک‌گذاری محتوا  اصلاح سئو پیج  اصلاح بایو و سایر جزئیات پیج  امنیت پیج  تعامل با مخاطب هدف  تحلیل

ادمین وبسایت پیشرفته

6,000,000 تومان
صاحب کسب و کار هستید و وقت ندارید محصول درج کنید؟ نیاز دارید فرد دیگری برای وبسایت درج اطلاعات و

ادمین وبسایت پایه

3,000,000 تومان
صاحب کسب و کار هستید و وقت ندارید محصول درج کنید؟ نیاز دارید فرد دیگری برای وبسایت درج اطلاعات و

view ارزان اینستاگرام (ریلز / تی وی / ویدئو معمولی)

3,800 تومان
هر کا بازدید 3800 تومان میباشد استارت : 1 تا 8 ساعت (اگر ویدئو جدیدی منتشر کردید و میخواید سریع ویو بگیرد، این سرویس مناسب نیست ! چرا که به دلیل ارزانی زیاد و سفارشات بالا ممکنه 3 تا 8 ساعت هم زمان ببرد) دلیل گرانی سرویس های دیگر ما ، سرعت آن هاست ، هر چه گرانتر ، سرعت بیشتر تا نهایت 5 دقیقه !! کیفیت : واقعی / بین المللی ( از تمام کشور ها) 🔴 لینک کامل ویدئو وارد شود🔴 ریزش : ندارد 🔴هشدار:🔴 1-پیج خصوصی نباشد 2-آیدی خالی وارد نکنید (لینک کامل ویدئو) 3-برای یک ویدئو دو بار از این سرویس یکجا سفارش ثبت نکنید (صبر کنید سفارش اول ثبت شود و مجددا ثبت کنید) 🔴توجه : استارت ارسال سریع است ، اما تکمیل بستگی به تعداد سفارش شما دارد🔴

views اینستا تمام ویدئو ها به جز استوری (ارسال آهسته !)

1,900 تومان
هر کا بازدید از 1900 تومان میباشد 🔴ارسال آهسته ، اگر عجله دارید از این سرویس سفارش ثبت نکنید🔴 استارت : 1 تا 8 ساعت (سرعت آهسته) کیفیت : واقعی / بین المللی ( از تمام کشور ها) 🔴 لینک کامل ویدئو وارد شود🔴 ریزش : ندارد 🔴ارسال آهسته ، اگر عجله دارید از این سرویس سفارش ثبت نکنید🔴 🔴هشدار:🔴 1-پیج خصوصی نباشد 2-آیدی خالی وارد نکنید (لینک کامل ویدئو را وارد کنید) 3-برای یک ویدئو دو بار از این سرویس یکجا سفارش ثبت نکنید (صبر کنید سفارش اول ثبت شود و مجددا ثبت کنید) 🔴توجه : استارت ارسال سریع است ، اما تکمیل بستگی به تعداد سفارش شما دارد🔴

views اینستا تمام ویدئو ها به جز استوری (سرور جدید 28 آذر)

3,050 تومان
هر کا بازدید 3050 تومان میباشد استارت : 5 دقیقه تا 6 ساعت (به بخش "زمان حدودی تکمیل سفارش" توجه نمایید) کیفیت : واقعی / بین المللی ( از تمام کشور ها) 🔴 لینک کامل ویدئو وارد شود🔴 ریزش : ندارد 🔴هشدار:🔴 1-پیج خصوصی نباشد 2-آیدی خالی وارد نکنید (لینک کامل ویدئو) 3-برای یک ویدئو دو بار از این سرویس یکجا سفارش ثبت نکنید (صبر کنید سفارش اول ثبت شود و مجددا ثبت کنید) 🔴توجه : استارت ارسال سریع است ، اما تکمیل بستگی به تعداد سفارش شما دارد🔴

ادمین وبسایت پایه

3,000,000 تومان
صاحب کسب و کار هستید و وقت ندارید محصول درج کنید؟ نیاز دارید فرد دیگری برای وبسایت درج اطلاعات و

ادمین وبسایت پیشرفته

6,000,000 تومان
صاحب کسب و کار هستید و وقت ندارید محصول درج کنید؟ نیاز دارید فرد دیگری برای وبسایت درج اطلاعات و

ادمینی سوشال مدیا پایه

4,000,000 تومان
 ادیت و اشتراک‌گذاری محتوا  اصلاح سئو پیج  اصلاح بایو و سایر جزئیات پیج  امنیت پیج  تعامل با مخاطب هدف  تحلیل

ادمینی سوشال مدیا پایه سطح دو

5,000,000 تومان
 ادیت محتوا اشتراک‌گذاری محتوا  اصلاح سئو پیج  اصلاح بای وپیج اصلاح سایر جزئیات پیج  امنیت پیج  تعامل با مخاطب هدف

ادمینی سوشال مدیا پیشرفته

7,000,000 تومان
 ادیت و اشتراک‌گذاری محتوا  اصلاح سئو پیج  اصلاح بایو و سایر جزئیات پیج  امنیت پیج  تعامل با مخاطب هدف  تحلیل

ارزانترین بازدید اینستاگرام برای igtv/reels/video (سرور 2)

4,900 تومان
هر کا بازدید 4900 تومان میباشد استارت : 5 دقیقه تا 6 ساعت کیفیت : واقعی / بین المللی ( از تمام کشور ها) 🔴 لینک کامل ویدئو وارد شود🔴 ریزش : ندارد 🔴هشدار:🔴 1-پیج خصوصی نباشد 2-آیدی خالی وارد نکنید (لینک کامل ویدئو را وارد کنید) 3-برای یک ویدئو دو بار از این سرویس یکجا سفارش ثبت نکنید (صبر کنید سفارش اول ثبت شود و مجددا ثبت کنید) 🔴توجه : استارت ارسال سریع است ، اما تکمیل بستگی به تعداد سفارش شما دارد🔴 ⚠️برای ویدئو هایی که اسلایدی هستند و اسلاید اول عکس است ، ارسال نمیشود ! به خاطر اسلاید اول که عکس است ، آمار ویدئویی نشان نمیدهد!⚠️

ارزانترین بازدید اینستاگرام بین المللی igtv/reels/videos

2,850 تومان
هر کا بازدید 2850 تومان میباشد 🔵 توجه : این سرویس از نظر کیفیت مشابه دیگر سرویس ها است ، اگر دیدید مدت زمان انجام کمتر از دیگر سرویس ها بود ، این سرویسو ثبت کنید تا سریعتر ارسال شود🔵 استارت : 5 دقیقه تا 6 ساعت کیفیت : واقعی / بین المللی ( از تمام کشور ها) 🔴 لینک کامل ویدئو وارد شود🔴 ریزش : ندارد 🔴هشدار:🔴 1-پیج خصوصی نباشد 2-آیدی خالی وارد نکنید (لینک کامل ویدئو) 3-برای یک ویدئو دو بار از این سرویس یکجا سفارش ثبت نکنید (صبر کنید سفارش اول ثبت شود و مجددا ثبت کنید) 🔴توجه : استارت ارسال سریع است ، اما تکمیل بستگی به تعداد سفارش شما دارد🔴

بازدید ارزان اینستا Video + Reels + IGTV

2,300 تومان
هر کا بازدید 2300 تومان میباشد استارت : 5 دقیقه تا 6 ساعت (سریعتر از سرویس بازدید ارزانتر) کیفیت : واقعی / بین المللی ( از تمام کشور ها) 🔴 لینک کامل ویدئو وارد شود🔴 ریزش : نامشخص / غیر تضمینی 🔴هشدار:🔴 1-پیج خصوصی نباشد 2-آیدی خالی وارد نکنید (لینک کامل ویدئو) 3-برای یک ویدئو دو بار از این سرویس یکجا سفارش ثبت نکنید (صبر کنید سفارش اول ثبت شود و مجددا ثبت کنید) 🔴توجه : استارت ارسال سریع است ، اما زمان تکمیل بستگی به تعداد سفارش شما دارد🔴

بازدید ارزان اینستاگرام igtv , reels و ویدئو معمولی (احتمال تاخیر 3 ساعته)

4,150 تومان
هر کا بازدید 4150 تومان میباشد نامناسب برای ویدئو های جدید (از نظر سرعت ارسال بازدید ها به دلیل تاخیر 1 تا 3 ساعته) (اگر عجله دارید، بازدید از سرور های گرانتر سفارش دهید استارت : 15 دقیقه تا 6 ساعت (اکثرا زیر 2 ساعت اما این سرویس به دلیل تعداد بالای سفارشات ممکن است تا 3 ساعت تاخیر در شروع داشته باشد) کیفیت : واقعی / بین المللی ( از تمام کشور ها) 🔴 لینک کامل ویدئو وارد شود🔴 ریزش : ندارد 🔴هشدار:🔴 1-پیج خصوصی نباشد 2-آیدی خالی وارد نکنید (لینک کامل ویدئو) 3-برای یک ویدئو دو بار از این سرویس یکجا سفارش ثبت نکنید (صبر کنید سفارش اول ثبت شود و مجددا ثبت کنید)

بازدید ارزان واقعی (احتمال تاخیر 1 ساعته)

2,700 تومان
هر کا بازدید 2700 تومان میباشد 🔵 اگر به اندازه کافی وقت ندارید ،از سرویس های گرانتر سفارش ثبت کنید که تعداد سفارشاتشون کمتره و سریعتر ارسال میشوند🔵 استارت : 5 دقیقه تا 6 ساعت کیفیت : واقعی / بین المللی ( از تمام کشور ها) 🔴 لینک کامل ویدئو وارد شود🔴 ریزش : ندارد 🔴هشدار:🔴 1-پیج خصوصی نباشد 2-آیدی خالی وارد نکنید (لینک کامل ویدئو) 3-برای یک ویدئو دو بار از این سرویس یکجا سفارش ثبت نکنید (صبر کنید سفارش اول ثبت شود و مجددا ثبت کنید) 🔴توجه : استارت ارسال سریع است ، اما تکمیل بستگی به تعداد سفارش شما دارد🔴

بازدید استوری ( تمام استوری ها)

17,800 تومان
هر کا بازدید استوری 17800 تومان میباشد 🔵 اگر 1000 بازدید سفارش دهید و 100 تا استوری فعال داشته باشید ، به هر استوری 1000 بازدید ارسال می‌شود !🔵 یعنی با خرید 1000 بازدید جمعا 100 هزار بازدید استوری تحویل میگیرید ✅ لینک استوری یا آیدی پیج فرقی ندارد ⚡️ استارت ارسال : 10 دقیقه تا 6 ساعت ⚠️ توجه : پیج خصوصی نباشد ! ⚠️این سرویس بازدید استوری است! لینک پست ثبت نکنید !

بازدید بین المللی اینستاگرام به غیر از استوری (استارت زیر 1 ساعت)

5,800 تومان
هر کا بازدید 5800 تومان میباشد استارت : 5 دقیقه تا 1 ساعت کیفیت : بین المللی 🔴 لینک کامل ویدئو وارد شود🔴 ریزش : نامشخص / غیر تضمینی هشدار: 1-پیج خصوصی نباشد 2-آیدی خالی وارد نکنید (لینک کامل ویدئو) 3-برای یک ویدئو دو بار از این سرویس یکجا سفارش ثبت نکنید (صبر کنید سفارش اول ثبت شود و مجددا ثبت کنید)

بازدید بین المللی تیک تاک (واقعی)

قیمت اصلی 36,050 تومان بود.قیمت فعلی 35,500 تومان است.
گاهی با تاخیر 1 ساعته ممکن است مواجه شود بدون ریزش گاهی به دلیل اختلالات سرور  یا آپدیت تیک تاک ، ممکن است با تاخیر ارسال شود استارت ارسال : 5 دقیقه تا 1 ساعت

بازدید بین المللی یوتیوب واقعی بدون ریزش ✅

115,100 تومان
استارت ارسال : 30 دقیقه تا 5 ساعت (شاید سریعتر) کیفیت : از تمام کشور ها ریزش : ندارد (اما غیر تضمینی چون سیستم یوتیوب دائما در حال تغییر است) جبران ریزش : ندارد / ریزشی مشاهده نشده ، اما از 1000 تا ممکنه تا 10-20 تا کم و زیاد بشه

بازدید سرور جدید اینستاگرام ( برای ریلز ، ویدئو معمولی ، tv)

2,100 تومان
هر کا بازدید 2100 تومان میباشد استارت : 5 دقیقه تا 8 ساعت (معمولا سریعتر است) کیفیت : واقعی / بین المللی ( از تمام کشور ها) 🔴 لینک کامل ویدئو وارد شود🔴 ریزش : ندارد 🔴هشدار:🔴 1-پیج خصوصی نباشد 2-آیدی خالی وارد نکنید (لینک کامل ویدئو) 3-برای یک ویدئو دو بار از این سرویس یکجا سفارش ثبت نکنید (صبر کنید سفارش اول ثبت شود و مجددا ثبت کنید) 🔴توجه : استارت ارسال سریع است ، اما تکمیل بستگی به تعداد سفارش شما دارد🔴

بازدید سریع زیر 1 ساعته اینستاگرام (سرور 2)

5,100 تومان
هر کا بازدید 5100 تومان میباشد استارت : 5 دقیقه تا 2 ساعت (معمولا سریعتر ارسال میشود) کیفیت : واقعی / بین المللی ( از تمام کشور ها) 🔴 لینک کامل ویدئو وارد شود🔴 ریزش : نامشخص / غیر تضمینی 🔴هشدار:🔴 1-پیج خصوصی نباشد 2-آیدی خالی وارد نکنید (لینک کامل ویدئو) 3-برای یک ویدئو دو بار از این سرویس یکجا سفارش ثبت نکنید (صبر کنید سفارش اول ثبت شود و مجددا ثبت کنید) 🔴توجه : استارت ارسال سریع است ، اما تکمیل بستگی به تعداد سفارش شما دارد🔴

بازدید فوق سریع Video+ Reel + IGTV

5,500 تومان
هر کا بازدید 5500 تومان میباشد 🔵 توجه : این سرویس از نظر کیفیت مشابه دیگر سرویس ها است ، اگر دیدید مدت زمان انجام کمتر از دیگر سرویس ها بود ، این سرویسو ثبت کنید تا سریعتر ارسال شود🔵 استارت : 5 دقیقه تا 1 ساعت کیفیت : واقعی / بین المللی ( از تمام کشور ها) 🔴 لینک کامل ویدئو وارد شود🔴 ریزش : نامشخص / غیر تضمینی 🔴هشدار:🔴 1-پیج خصوصی نباشد 2-آیدی خالی وارد نکنید (لینک کامل ویدئو) 3-برای یک ویدئو دو بار از این سرویس یکجا سفارش ثبت نکنید (صبر کنید سفارش اول ثبت شود و مجددا ثبت کنید) 🔴توجه : استارت ارسال سریع است ، اما تکمیل بستگی به تعداد سفارش شما دارد🔴

بازدید ویدئو ، Tv و Reels سرور جدید

3,650 تومان
هر کا بازدید 3350 تومان میباشد استارت : 5 دقیقه تا 6 ساعت کیفیت : بین المللی 🔴 لینک کامل ویدئو وارد شود🔴 هشدار: 1-پیج خصوصی نباشد 2-آیدی خالی وارد نکنید (لینک کامل ویدئو) 3-برای یک ویدئو دو بار از این سرویس یکجا سفارش ثبت نکنید (صبر کنید سفارش اول ثبت شود و مجددا ثبت کنید)

بازدید ویدئو های توییچ [کیفیت بالا]

140,300 تومان
استارت ارسال : 5 دقیقه تا 6 ساعت کیفیت : واقعی / خارجی ریزش : پیش نیامده / غیر تضمینی لینک ویدئو را وارد کنید

خدمات اکسپلور اینستاگرام 💜🚀

15,600 تومان
ارسال هر کا پست به اکسپلور از 15600میباشد در این سرویس پست شما به اکسپلور و لوکیشن و خانه اکانت ها فرستاده می شود ؛ برای دیدن نتیجه کار و ایمپرشن ها و صحت این سرویس باید پیج شما بیزنس شده باشد تا بتوانید آنالیز هر پست را مشاهده کنید. ✅ شروع : کمتر از 40 دقیقه ✅ سرعت : 10 میلیون روزانه ✅ ظرفیت هر آیدی : 200 میلیون ✅ ریزش : 0 درصد ✅ میزان هدیه : تا 10 درصد 🔰 برای ثبت سفارش لینک پست مورد نظر را وارد کنید.

خرید امتیاز / رای 7 ( 7 ستاره )

قیمت اصلی 785,000 تومان بود.قیمت فعلی 784,000 تومان است.
استارت ارسال : 5 دقیقه تا 24 ساعت سرعت ارسال : زیر 500 عدد در روز کیفیت : تماما از آمریکا

خرید ایمپرشن اینستاگرام ( impressions )

8,200 تومان
هر کا بازدید 8200 تومان میباشد، خرید Impression اینستا [سقف سفارش: 1M] [سرعت: 50K/در روز] در برخی مواقع ممکن از ربات با به موقع به پیج شما سر نزند ، پس به این منظور ممکن است بلافاصله بازدید خودکار ارسال نشود

خرید بازدید igtv اینستاگرام( از 300 تومان هر K)

8,550 تومان
هر کا بازدید 8550 تومان میباشد در برخی مواقع ممکن از ربات با به موقع به پیج شما سر نزند ، پس به این منظور ممکن است بلافاصله بازدید خودکار ارسال نشود

خرید بلیت طلایی کلش آف کلنز

336,000 تومان
  • بهترین قیمت بلیط طلایی کلش آف کلنز
  • تحویل بین 5 الی 30 دقیقه گلد پس Clash of Clans
  • پشتیبانی و پاسخگویی فعال

خرید پخش موزیک (Plays) اسپاتیفای (بین المللی)

27,800 تومان
استارت ارسال : 30 دقیقه تا 6 ساعت کیفیت : بین المللی ریزش : ندارد / غیر تضمینی (تعداد کم سفارش دهید که اگر ریزشی مشاهده نکردید، مجددا سفارش دهید) 🔴لینک موزیک وارد شود 🔴لینک صفحه شخصی وارد نشود !(قابل تشخیص نیست که به کدام موزیک بفرستیم) 🔴صفحه خصوصی نباشد 🔴پس از ثبت سفارش آیدی صفحه را تغییر ندهید 🔵اگر 1000 تا سفارش دادید و دیدید داره ارسال میشه و از کیفیت راضی بودید ،بلافاصله سفارش دوم را ثبت نکنید !!!! صبر کنید سفارش اول کامل تکمیل شود (در شمارش خطا میشود)🔵

خرید رای کوییز (Quiz) استوری اینستاگرام [سرعت: 10K/روزانه]

قیمت اصلی 39,500 تومان بود.قیمت فعلی 38,000 تومان است.
لینک نمونه برای گزینه 1: USERNAME?vote=1 لینک نمونه برای گزینه 2: USERNAME?vote=2 لینک نمونه برای گزینه 3: USERNAME?vote=3 لینک نمونه برای گزینه 4: USERNAME?vote=4 جای USERNAME آیدی خود را بدون @ وارد کنید در صورتی که مانند نمونه لینک بالا وارد نکنید ، ممکن است سفارش لغو یا با تاخیر ارسال شود [استارت ارسال: 0-1 ساعت و گاهی با تاخیر بیشتر]

خرید فالوور توییچ ( Twitch )

22,050 تومان
استارت ارسال : 3 تا 9 ساعت کیفیت : مخلوط از کل دنیا ریزش : پیش نیامده / غیر تضمینی در صورتی که کانال خصوصی باشد ، سفارش لغو میشود در صورتی که پس از ثبت سفارش ، آی دی کانال عوض شود ، سفارش به تکمیل شده تغییر میکند.

خرید کامنت ایرانی دلخواه (رگبار کامنتی مخصوص تبلیغات)

37,800 تومان
هر هزار عدد کامنت از 27800 میباشد به هنگام ثبت سفارش ، در فیلد زیر و در هر خط یک متن تبلیغات بنویسید متن هایی که توسط شما نوشته میشود ، توسط پیج های دیگران در کامنت های پست مورد نظر ارسال میشود استارت ارسال : 5 دقیقه تا 6 ساعت

خرید لایک ایرانی/خارجی | سرور جدید

4,700 تومان
هر یک کا لایک  4700 میباشد ✅ کیفیت : ایرانی درجه 4 ( ایرانی و خارجی مخلوط) ⛳️ شروع : کمتر از 10 دقیقه ⚡️ سرعت : 5 کا روزانه 📦 ظرفیت هر آیدی : 25 کا 💧 ریزش : 3 تا 5 درصد 🎁 میزان هدیه : تا 1 درصد 🔰 برای ثبت سفارش لینک پست مورد نظر را وارد کنید. ⛔ IGTV پشتیبانی نمی شود. ⚠️هشدار : قبل از ثبت سفارش ، حتما پیج عمومی و حتما شمارش لایک ها (آمار لایک) عمومی باشد !⚠️

خرید لایک تیک تاک [بدون ریزش] [کیفیت بالا]

94,500 تومان
سقف ارسال روزانه تا 10k استارت ارسال : 1 دقیقه تا 3 ساعت شارژ مجدد : 30 روز ( برای هر پست و لینک ، یکبار که سفارش ثبت کنید ، تا کمتر از مدت شارژ مجدد اگر سفارش ثبت کنید ، لایک های تکراری ارسال می کند.)

خرید ویو اسپاتیفای (Plays)

قیمت اصلی 32,500 تومان بود.قیمت فعلی 31,000 تومان است.
استارت ارسال : 30 دقیقه تا 6 ساعت کیفیت : بین المللی ریزش : ندارد / غیر تضمینی (تعداد کم سفارش دهید که اگر ریزشی مشاهده نکردید، مجددا سفارش دهید) 🔴لینک موزیک وارد شود 🔴لینک صفحه شخصی وارد نشود !(قابل تشخیص نیست که به کدام موزیک بفرستیم) 🔴صفحه خصوصی نباشد 🔴پس از ثبت سفارش آیدی صفحه را تغییر ندهید 🔵اگر 1000 تا سفارش دادید و دیدید داره ارسال میشه و از کیفیت راضی بودید ،بلافاصله سفارش دوم را ثبت نکنید !!!! صبر کنید سفارش اول کامل تکمیل شود (در شمارش خطا میشود)🔵

خرید ویو اینستاگرام واقعی بین المللی (سرور جدید 11 آبان)

قیمت اصلی 3,350 تومان بود.قیمت فعلی 3,200 تومان است.
هر کا بازدید 3350 تومان میباشد استارت : 5 دقیقه تا 6 ساعت (به بخش "زمان حدودی تکمیل سفارش" توجه نمایید) کیفیت : واقعی / بین المللی ( از تمام کشور ها) 🔴 لینک کامل ویدئو وارد شود🔴 ریزش : ندارد 🔴هشدار:🔴 1-پیج خصوصی نباشد 2-آیدی خالی وارد نکنید (لینک کامل ویدئو) 3-برای یک ویدئو دو بار از این سرویس یکجا سفارش ثبت نکنید (صبر کنید سفارش اول ثبت شود و مجددا ثبت کنید) 🔴توجه : استارت ارسال سریع است ، اما تکمیل بستگی به تعداد سفارش شما دارد🔴

دیسلایک یوتیوب [بهترین کیفیت] [مدت زمان ارسال ، 50 تا 400 روز] [تاخیر در ارسال : 0 تا 1 ساعت]

136,800 تومان
بین گزینه های موجود شاید بهترین سرور برای dislike است. ریزش: کم ، متوسط پس از شروع، امکان لغو سفارش وجود ندارد حذف ویدیو یا پنهان و خصوصی کردن ویدئو = سفارش به پایان رسیده است

سابسکرایب فیک یوتیوب (کم کیفیت/بدون گارانتی)

34,500 تومان
استارت ارسال : 2 تا 12 ساعت کیفیت : فیک / اسامی خارجی ریزش : 50% تا 100%!! سرویس مخصوص بدخواهاتون !😅 لینک کامل کانال یوتیوب را وارد کنید (آیدی وارد نشود)

سابسکرایب یوتیوب گارانتی دار (جبران ریزش)

824,000 تومان
سابسکرایب یوتیوب گارانتی دار (جبران ریزش) استارت ارسال : 3 تا 12 ساعت (بستگی به تعداد سفارشات سرور) کیفیت : بین المللی گارانتی : تا 30 روز جبران ریزش رایگان ارسال میشود نمونه لینک صحیح : https://www.youtube.com/channel/UCrCO5dQRfNglHj0

سابسکرایبر فیک و ارزان یوتیوب (بدون گارانتی)

32,860 تومان
استارت ارسال : 2 تا 12 ساعت کیفیت : خارجی / فیک ریزش : بستگی به نوع کانال ، معمولا بالا ! لینک : لینک کامل کانال را وارد کنید ⚠️پس از ثبت سفارش ، آیدی کانال خود را تغییر ندهید⚠️ ⚠️ممکن است ریزش 100% بشود و هیچ سابسکرایبی باقی نماند ، واسه دشمنتون بگیرید ، ولی واسه خودتون نگیرید ⚠️

سابسکرایبر یوتیوب بین المللی (دارای جبران ریزش) (تاخیر بالا)

485,000 تومان
استارت ارسال : 5 دقیقه تا 6 ساعت ( میانگین فعلی : 290 ساعت !!!) اگر که کمتر از این مدت زمان انجام نشد ، پشتیبانی پاسخی نخواهد داد ! کیفیت : بین المللی جبران ریزش » دارد : 30 روزه

سایت فروشگاهی

10,000,000 تومان
هاست آلمان پشتیبانی 24 ساعته در تمام ایام هفته ظاهری زیبا و آراسته امکان ارتقاء

سایت فروشگاهی الماس💎

83,000,000 تومان
هاست آلمان پشتیبانی 24 ساعته در تمام ایام هفته ظاهری زیبا و آراسته امکان ارتقاء  

سایت فروشگاهی شماره پنج

45,000,000 تومان
هاست آلمان پشتیبانی 24 ساعته در تمام ایام هفته ظاهری زیبا و آراسته امکان ارتقاء  

سایت فروشگاهی شماره چهار

38,000,000 تومان
هاست آلمان پشتیبانی 24 ساعته در تمام ایام هفته ظاهری زیبا و آراسته امکان ارتقاء  

سایت فروشگاهی شماره دو

20,000,000 تومان
هاست آلمان پشتیبانی 24 ساعته در تمام ایام هفته ظاهری زیبا و آراسته امکان ارتقاء  

سایت فروشگاهی شماره سه

32,000,000 تومان
هاست آلمان پشتیبانی 24 ساعته در تمام ایام هفته ظاهری زیبا و آراسته امکان ارتقاء  

سایت فروشگاهی شماره شش

67,000,000 تومان
هاست آلمان پشتیبانی 24 ساعته در تمام ایام هفته ظاهری زیبا و آراسته امکان ارتقاء  

سایت فروشگاهی شماره یک

15,000,000 تومان
هاست آلمان پشتیبانی 24 ساعته در تمام ایام هفته ظاهری زیبا و آراسته امکان ارتقاء  

فالوور ۱۰ تومنی

17,193 تومان
حداقل تعداد: 1000 حداکثر تعداد: 10000 قیمت هر 1000 عدد: 10,000 تومان هر ۱ عدد خرید در سایت یعنی ۱۰۰۰ عدد (1k)

فالوور 100 تومنی

171,925 تومان
حداقل تعداد: 1000 حداکثر تعداد: 1M قیمت هر 1000 عدد: 100,000 تومان هر ۱ عدد خرید در سایت یعنی ۱۰۰۰ عدد (1k)

فالوور ۱۵ تومنی

25,789 تومان
حداقل تعداد: 1000 حداکثر تعداد: 5000 قیمت هر 1000 عدد: 15,000 تومان هر ۱ عدد خرید در سایت یعنی ۱۰۰۰ عدد (1k)

فالوور 150 تومنی

257,888 تومان
حداقل تعداد: 1000 حداکثر تعداد: 1M قیمت هر 1000 عدد: 150,000 تومان هر ۱ عدد خرید در سایت یعنی ۱۰۰۰ عدد (1k)

فالوور 1M تومنی

1,719,250 تومان
حداقل تعداد: 1000 حداکثر تعداد: 3000 قیمت هر 1000 عدد: یک میلیون تومان هر ۱ عدد خرید در سایت یعنی ۱۰۰۰ عدد (1k)

فالوور 20 تومنی

34,385 تومان
حداقل تعداد: 1000 حداکثر تعداد: 5000 قیمت هر 1000 عدد: 20,000 تومان هر ۱ عدد خرید در سایت یعنی ۱۰۰۰ عدد (1k)

فالوور 200 تومنی

343,850 تومان
حداقل تعداد: 1000 حداکثر تعداد: 3000 قیمت هر 1000 عدد: 200,000 تومان هر ۱ عدد خرید در سایت یعنی ۱۰۰۰ عدد (1k)

فالوور ۲۵ تومنی

42,981 تومان
حداقل تعداد: 1000 حداکثر تعداد: 1M قیمت هر 1000 عدد: 25,000 تومان هر ۱ عدد خرید در سایت یعنی ۱۰۰۰ عدد (1k)

فالوور 30 تومنی

51,578 تومان
حداقل تعداد: 1000 حداکثر تعداد: 50000 قیمت هر 1000 عدد: 30,000 تومان هر ۱ عدد خرید در سایت یعنی ۱۰۰۰ عدد (1k)

فالوور 40 تومنی

68,770 تومان
حداقل تعداد: 1000 حداکثر تعداد: 1M قیمت هر 1000 عدد: 40,000 تومان هر ۱ عدد خرید در سایت یعنی ۱۰۰۰ عدد (1k)

فالوور 50 تومنی

85,963 تومان
حداقل تعداد: 1000 حداکثر تعداد: 1M قیمت هر 1000 عدد: 50,000 تومان هر ۱ عدد خرید در سایت یعنی ۱۰۰۰ عدد (1k)

فالوور 60 تومنی

103,155 تومان
حداقل تعداد: 1000 حداکثر تعداد: 1M قیمت هر 1000 عدد: 60,000 تومان هر ۱ عدد خرید در سایت یعنی ۱۰۰۰ عدد (1k)

فالوور 80 تومنی

137,540 تومان
حداقل تعداد: 1000 حداکثر تعداد: 1M قیمت هر 1000 عدد: 80,000 تومان هر ۱ عدد خرید در سایت یعنی ۱۰۰۰ عدد (1k)

فالوور SoundCloud گارانتی دار ( بین المللی )

152,200 تومان
گارانتی : تا 30 روز اگر ریزش بیشتر از 10 درصد داشته باشد ، جبران ریزش میفرستیم استارت ارسال : 5 دقیقه تا 6 ساعت به هنگام ثبت سفارش ، لینک کامل را وارد کنید ، مانند : https://soundcloud.com/snohaalegra کیفیت : واقعی / بین المللی

فالوور آدیومک [بدون ریزش]

148,500 تومان
لینک را به این صورت وارد کنید : https://audiomack.com/xyz لینک را با دقت وارد کنید ، زیرا پس از ثبت سفارش ، امکان لغو بعد از 5 دقیقه وجود ندارد

فالوور آدیومک | تا سقف 10K

185,200 تومان
🔸 حداقل سفارش: 100 🔸 حداکثر سفارش: 10000 🔸 لینک مثال: https://audiomack.com/abc 🔸زمان شروع: 12-72 ساعت 🔸 گارانتی: 30 روز گارانتی یادداشت: 📌 وقتی سرویس مشغول است، سرعت شروع فرآیند ارسال تغییر می کند. 📌 قبل از تکمیل سفارش در سامانه، از ثبت سفارش دوم برای همان لینک خودداری کنید.

فالوور ارزان Artist | Playlist | User اسپاتیفای ( Spotify )

42,000 تومان
استارت ارسال : 5 دقیقه تا 8 ساعت کیفیت : بین المللی / اکثرا آمریکایی توجه : صفحه مربوطه خصوصی نباشد ! در صورت وارد کردن لینک اشتباه ، در صورتی که آیدی در اسپاتیفای وجود داشته باشد و فالوور ارسال شود ، مسئولیت با ما نیست !

فالوور ارزان اینستا (فیک / بین المللی)

23,500 تومان
هر کا (K) فالوور = به معنای هر 1000 فالوور میباشد. تمام قیمت ها برای هر کا میباشد . خرید فالوور اینستاگرام به طور قطعی ، باعث پیشرفت پیج شما نمیشود ، چرا که برای هر پیج و هر نوع فالوور فرق دارد. فالوور اینستاگرام ، یکی از معیار های مهم برای هر فروشگاه است ،چرا که اکثر مشتریان ، در صورتی که مشاهده کنند که پیج شما ، فالوور کمی دارد ، به سختی به شما اعتماد می‌کنند و با خرید فالوور اینستاگرام ، در واقع شما برای پیج خود اعتبار خریداری می‌کنید. خرید فالوور فیک ، فقط به جهت بالا نشان دادن آمار فالوور های پیج است و تاثیری در پیشرفت پیج نخواهد گذاشت. (اگر بیشتر از تعداد فالوور واقعی ، فالوور فیک تهیه کنید ، سود که ندارد هیچ ، بلکه ضرر هم میزند)

فالوور ارزان بین المللی Soundcloud

106,500 تومان
استارت ارسال : 4 تا 12 ساعت کیفیت : بین المللی ریزش : دارد / میزان غیر مشخص و غیر تضمینی جبران ریزش : ندارد 🔴 لینک موزیک ثبت نکنید ! فقط لینک خود صفحه🔴

فالوور ارزان میکس واقعی بین المللی (پروفایل واقعی)

23,500 تومان
هر کا (K) فالوور = به معنای هر 1000 فالوور میباشد. تمام قیمت ها برای هر کا میباشد . خرید فالوور اینستاگرام به طور قطعی ، باعث پیشرفت پیج شما نمیشود ، چرا که برای هر پیج و هر نوع فالوور فرق دارد. فالوور اینستاگرام ، یکی از معیار های مهم برای هر فروشگاه است ،چرا که اکثر مشتریان ، در صورتی که مشاهده کنند که پیج شما ، فالوور کمی دارد ، به سختی به شما اعتماد می‌کنند و با خرید فالوور اینستاگرام ، در واقع شما برای پیج خود اعتبار خریداری می‌کنید. خرید فالوور فیک ، فقط به جهت بالا نشان دادن آمار فالوور های پیج است و تاثیری در پیشرفت پیج نخواهد گذاشت. (اگر بیشتر از تعداد فالوور واقعی ، فالوور فیک تهیه کنید ، سود که ندارد هیچ ، بلکه ضرر هم میزند)

فالوور ارزان و بین المللی soundcloud (سرور جدید)

109,900 تومان
استارت ارسال : 1 تا 12 ساعت کیفیت : بین المللی ریزش : بستگی به صفحه شما ، غیر تضمینی جبران ریزش : ندارد ! 🔴هشدار های مهم 1- تحت هیچ شرایطی از این سرویس یا از جای دیگر برای پیج خود سفارش همزمان ثبت نکنید (صبر کنید این سفارش تکمیل شود و سپس از سرویس دیگر یا جای دیگر خرید کنید تا در شمارش اشتباهی نشود) 2-لینک موزیک وارد نکنید ! فقط لینک صفحه اصلی 3-پیج خصوصی نباشد

فالوور اسپاتیفای [ارسال سریع] [ توصیه شده] [پایدار- بهترین]

72,050 تومان
کیفیت: 100٪ حساب با کیفیت بالا گارانتی: بدون ریزش- گارانتی مادام العمر حداقل سفارش: 1000 حداکثر سفارش: 500000 شروع: فوری (میانگین 0-3 ساعت) سرعت: 500 تا 5000 در 24 ساعت

فالوور اکانت قدیمی واقعی بین المللی (ریزش پایین)✅

42,000 تومان
هر کا (K) فالوور = به معنای هر 1000 فالوور میباشد. تمام قیمت ها برای هر کا میباشد . خرید فالوور اینستاگرام به طور قطعی ، باعث پیشرفت پیج شما نمیشود ، چرا که برای هر پیج و هر نوع فالوور فرق دارد. فالوور اینستاگرام ، یکی از معیار های مهم برای هر فروشگاه است ،چرا که اکثر مشتریان ، در صورتی که مشاهده کنند که پیج شما ، فالوور کمی دارد ، به سختی به شما اعتماد می‌کنند و با خرید فالوور اینستاگرام ، در واقع شما برای پیج خود اعتبار خریداری می‌کنید. خرید فالوور فیک ، فقط به جهت بالا نشان دادن آمار فالوور های پیج است و تاثیری در پیشرفت پیج نخواهد گذاشت. (اگر بیشتر از تعداد فالوور واقعی ، فالوور فیک تهیه کنید ، سود که ندارد هیچ ، بلکه ضرر هم میزند)

فالوور پلی لیست (Playlist) اسپاتیفای با کیفیت

120,600 تومان
کیفیت: 100٪ اکانت با کیفیت بالا گارانتی: بدون ریزش- گارانتی مادام العمر حداقل سفارش: 100 حداکثر سفارش: 100000 شروع: فوری (میانگین 0-3 ساعت) سرعت: 500 تا 5000 در 24 ساعت

فالوور فیک ارزان (کم کیفیت)

9,950 تومان
هر کا (K) فالوور = به معنای هر 1000 فالوور میباشد. تمام قیمت ها برای هر کا میباشد . خرید فالوور اینستاگرام به طور قطعی ، باعث پیشرفت پیج شما نمیشود ، چرا که برای هر پیج و هر نوع فالوور فرق دارد. فالوور اینستاگرام ، یکی از معیار های مهم برای هر فروشگاه است ،چرا که اکثر مشتریان ، در صورتی که مشاهده کنند که پیج شما ، فالوور کمی دارد ، به سختی به شما اعتماد می‌کنند و با خرید فالوور اینستاگرام ، در واقع شما برای پیج خود اعتبار خریداری می‌کنید. خرید فالوور فیک ، فقط به جهت بالا نشان دادن آمار فالوور های پیج است و تاثیری در پیشرفت پیج نخواهد گذاشت. (اگر بیشتر از تعداد فالوور واقعی ، فالوور فیک تهیه کنید ، سود که ندارد هیچ ، بلکه ضرر هم میزند)

فالوور فیک ارزان (کم کیفیت)2

17,800 تومان
هر کا (K) فالوور = به معنای هر 1000 فالوور میباشد. تمام قیمت ها برای هر کا میباشد . خرید فالوور اینستاگرام به طور قطعی ، باعث پیشرفت پیج شما نمیشود ، چرا که برای هر پیج و هر نوع فالوور فرق دارد. فالوور اینستاگرام ، یکی از معیار های مهم برای هر فروشگاه است ،چرا که اکثر مشتریان ، در صورتی که مشاهده کنند که پیج شما ، فالوور کمی دارد ، به سختی به شما اعتماد می‌کنند و با خرید فالوور اینستاگرام ، در واقع شما برای پیج خود اعتبار خریداری می‌کنید. خرید فالوور فیک ، فقط به جهت بالا نشان دادن آمار فالوور های پیج است و تاثیری در پیشرفت پیج نخواهد گذاشت. (اگر بیشتر از تعداد فالوور واقعی ، فالوور فیک تهیه کنید ، سود که ندارد هیچ ، بلکه ضرر هم میزند)

فالوور فیک ارزان اسپاتیفای

65,000 تومان
کیفیت : فیک / خارجی استارت ارسال : 5 دقیقه تا 6 ساعت گاهی به دلیل تعداد سفارشات سرویس ، ممکن است کمی با تاخیر بیشتر سفارش شما استارت شود. اگر برای صفحه X فالوور خریداری کردید ، تا زمانی که وضعیت سفارش به "کامل شده " تغییر نکرده است ، از ثبت سفارش جدید برای صفحه X خودداری کنید . ثبت سفارش برای صفحهات مختلف ، مشکلی ندارد.

فالوور فیک ارزان و کم کیفیت (حجم بالا)

21,500 تومان
هر کا (K) فالوور = به معنای هر 1000 فالوور میباشد. تمام قیمت ها برای هر کا میباشد . خرید فالوور اینستاگرام به طور قطعی ، باعث پیشرفت پیج شما نمیشود ، چرا که برای هر پیج و هر نوع فالوور فرق دارد. فالوور اینستاگرام ، یکی از معیار های مهم برای هر فروشگاه است ،چرا که اکثر مشتریان ، در صورتی که مشاهده کنند که پیج شما ، فالوور کمی دارد ، به سختی به شما اعتماد می‌کنند و با خرید فالوور اینستاگرام ، در واقع شما برای پیج خود اعتبار خریداری می‌کنید. خرید فالوور فیک ، فقط به جهت بالا نشان دادن آمار فالوور های پیج است و تاثیری در پیشرفت پیج نخواهد گذاشت. (اگر بیشتر از تعداد فالوور واقعی ، فالوور فیک تهیه کنید ، سود که ندارد هیچ ، بلکه ضرر هم میزند)

فالوور فیک و ارزان X (توییتر)

18,900 تومان
استارت ارسال : 2 تا 8 ساعت 🔴 پیج خصوصی نباشد ! 🔴 همزمان از دو جا یا دو سرویس برای یک پیج سفارش ثبت نکنید (صبر کنید سفارش اول تکمیل شود و بعد مجددا سفارش دهید ) 🔴پس از ثبت سفارش ، آیدی پیج تغییر نکند ! 🔵 در بخش لینک : آیدی صفحه توییتر خود را وارد کنید

فالوور میکس تیک تاک ( فیک و واقعی مخلوط )

346,000 تومان
فالوور میکس تیک تاک ( فیک و واقعی مخلوط ) فالوور های خارجی ریزش: نامعلوم تضمین : ندارد استارت ارسال : 1 تا 24 ساعت

فالوور واقعی اکانت قدیمی (ریزش پایین) ✅ گارانتی 1 ساله

32,900 تومان
هر کا (K) فالوور = به معنای هر 1000 فالوور میباشد. تمام قیمت ها برای هر کا میباشد . خرید فالوور اینستاگرام به طور قطعی ، باعث پیشرفت پیج شما نمیشود ، چرا که برای هر پیج و هر نوع فالوور فرق دارد. فالوور اینستاگرام ، یکی از معیار های مهم برای هر فروشگاه است ،چرا که اکثر مشتریان ، در صورتی که مشاهده کنند که پیج شما ، فالوور کمی دارد ، به سختی به شما اعتماد می‌کنند و با خرید فالوور اینستاگرام ، در واقع شما برای پیج خود اعتبار خریداری می‌کنید. خرید فالوور فیک ، فقط به جهت بالا نشان دادن آمار فالوور های پیج است و تاثیری در پیشرفت پیج نخواهد گذاشت. (اگر بیشتر از تعداد فالوور واقعی ، فالوور فیک تهیه کنید ، سود که ندارد هیچ ، بلکه ضرر هم میزند)

فالوور واقعی اینستاگرام (اکثرا اروپایی و آمریکایی) گارانتی 365 روزه

188,000 تومان
هر کا (K) فالوور = به معنای هر 1000 فالوور میباشد. تمام قیمت ها برای هر کا میباشد . خرید فالوور اینستاگرام به طور قطعی ، باعث پیشرفت پیج شما نمیشود ، چرا که برای هر پیج و هر نوع فالوور فرق دارد. فالوور اینستاگرام ، یکی از معیار های مهم برای هر فروشگاه است ،چرا که اکثر مشتریان ، در صورتی که مشاهده کنند که پیج شما ، فالوور کمی دارد ، به سختی به شما اعتماد می‌کنند و با خرید فالوور اینستاگرام ، در واقع شما برای پیج خود اعتبار خریداری می‌کنید. خرید فالوور فیک ، فقط به جهت بالا نشان دادن آمار فالوور های پیج است و تاثیری در پیشرفت پیج نخواهد گذاشت. (اگر بیشتر از تعداد فالوور واقعی ، فالوور فیک تهیه کنید ، سود که ندارد هیچ ، بلکه ضرر هم میزند)

فالوور واقعی بین المللی توییتر (با جبران ریزش)

126,900 تومان
استارت ارسال : 5 دقیقه تا 6 ساعت تکمیل : بستگی به تعداد سفارش شما کیفیت : بین المللی جبران ریزش : 30 روزه آیدی بدون @ یا لینک کامل پیج خود را وارد کنید

فالوور واقعی بین المللی ساندکلاود

212,200 تومان
خرید فالوور ساندکلاود (Soundcloud Follower) خرید فالوور ساندکلاد (Soundcloud Follower) با انواع کیفیت های فیک و واقعی ، ایرانی و

کامنت ایرانی دلخواه (50 درصد هدیه) (کامنت ها را خودتان وارد میکنید تا ارسال شود !)

41,200 تومان
هر هزار عدد کامنت 41200 میباشد در هر سطر(خط) یک کامنت وارد کنید 💯 کیفیت : ایرانی درجه 3 ⛳️ شروع : کمتر از 2 دقیقه ⚡️ سرعت : 50 کا روزانه 💧 ریزش : 0 درصد 🎁 میزان هدیه : تا 50 درصد 🆔 برای ثبت سفارش لینک پست مورد نظر را وارد کنید. ⛔ IGTV پشتیبانی نمی شود. *کامنت های سیاسی و توهین آمیز تایید نشده و حساب مسدود شده و مبلغی بازگشت داده نخواهد شد *

کامنت دلخواه یوتیوب ( سرور آهسته )

135,100 تومان
در هر خط ، یک کامنت بنویسید تا از سمت کانال های مختلف برای شما ارسال شود به دلیل ارزان بودن سرور این سرویس، روی سفارشات تاثیر گذاشته و ممکن است با تاخیر ارسال شود. استارت ارسال : 3 تا 12 ساعت ( میانگین 24 ساعت ) کیفیت : واقعی ( کامنت هایی که خود شما وارد می کنید ) به هنگام ثبت سفارش ، لینک ویدئو را وارد کنید. به هیچ عنوان کانال خصوصی نباشد.

کامنت دلخواه یوتیوب بین المللی

70,200 تومان
کامنت اختیاری / دلخواه ( چیزی که شما وارد کنید تا ارسال شود ) کامنت هایی که شما وارد میکنید را با اکانت های مختلف ارسال میکنیم استارت ارسال : 5 دقیقه تا 6 ساعت ( به دلیل جدید بودن سرور ، برای ویدئو و کشور های مختلف ، با سرعت متفاوتی ارسال میشود ) کیفیت : واقعی / بین المللی ( کامنت هایی که خود شما وارد میکنید) به هنگام ثبت سفارش ، لینک ویدئو را وارد کنید. به هیچ عنوان کانال خصوصی نباشد ، زیرا سفارش لغو میشود

کامنت دلخواه یوتیوب بین المللی

79,800 تومان
کامنت اختیاری / دلخواه ( چیزی که شما وارد کنید تا ارسال شود ) کامنت هایی که شما وارد میکنید را با اکانت های مختلف ارسال میکنیم استارت ارسال : 5 دقیقه تا 6 ساعت ( به دلیل جدید بودن سرور ، برای ویدئو و کشور های مختلف ، با سرعت متفاوتی ارسال میشود ) کیفیت : واقعی / بین المللی ( کامنت هایی که خود شما وارد میکنید) به هنگام ثبت سفارش ، لینک ویدئو را وارد کنید. به هیچ عنوان کانال خصوصی نباشد ، زیرا سفارش لغو میشود

کامنت سفارشی / دلخواه یوتیوب

قیمت اصلی 531,600 تومان بود.قیمت فعلی 530,000 تومان است.
در هر خط ، کامنت مورد نظر را وارد کنید استارت ارسال : 24 ساعت تا 72 ساعت

کامنت سفارشی یوتیوب ( کامنتی که شما وارد کنید )

785,000 تومان
کامنت سفارشی : دقیقا همان کامنت هایی که وارد می کنید را با اکانت های مختلف برای پست شما ارسال میکنیم کیفیت : به دلیل اینکه کامنت ها را خودتان وارد می کنید ، دقیقا همان کامنت ها را ارسال میکنیم استارت ارسال : 5 دقیقه تا 6 ساعت ( میانگین فعلی : 3 ساعت ) به هنگام ثبت سفارش ، لینک ویدئو را وارد کنید. به هیچ عنوان کانال خود را خصوصی نکنید تا زمان تکمیل نشدن این سفارش ، برای یک لینک / ویدئو مشابه ، مجددا سفارش ثبت نکنید سعی کنید کامنت های تکراری وارد نکنید

کامنت یوتیوب [ 5K ] – ایموجی- واقعی

550,000 تومان
بدون شارژ مجدد = (برای ویدئو قبلی که از این سرویس براش کامنت خریده اید ، مجددا براش کامنت ارسال نمیشود و فقط به ویدئو های دیگر ارسال میشود)

لایک 100% ایرانی

52,700 تومان
هر یک کا لایک  52700 میباشد توجه : برای سفارش ، لینک پست را ثبت کنید ! کیفیت : % ایرانی استارت : 5 دقیقه تا 6ساعت 🔴لطفا آیدی خالی پیج را وارد نکنید ! فقط لینک پست 🔴پیج خصوصی نباشد !

لایک ارزان ایرانی/خارجی ( مخلوط)

6,300 تومان
هر یک کا لایک  6300 میباشد ✅ کیفیت : ایرانی درجه 4 ( مخلوط ایرانی خارجی) ✅ شروع ارسال : 5 دقیقه تا گاهی 6 ساعت ✅ حجم ارسال روزانه: تا 100 هزارتا ✅ ظرفیت هر لینک : 100 کا ✅ ریزش : 1 - 5 درصد ✅ هدیه : تا 1 درصد لینک پست را وارد کنید ، به هیچ عنوان پیج خصوصی نباشد ⚠️هشدار : قبل از ثبت سفارش ، حتما پیج عمومی و حتما شمارش لایک ها (آمار لایک) عمومی باشد !⚠️

لایک ارزان اینستاگرام خارجی [با ظاهر واقعی]

5,100 تومان
هر یک کا لایک  4700 میباشد لایک ارزان خارجی ( اکثرا از روسیه ) سرور جدید تست نشده ! استارت ارسال ، 5 دقیقه تا 24 ساعت ⚠️هشدار : قبل از ثبت سفارش ، حتما پیج عمومی و حتما شمارش لایک ها (آمار لایک) عمومی باشد !⚠️

لایک بین المللی اینستاگرام

3,850 تومان
هر یک کا لایک  3850 میباشد استارت ارسال : 1 تا 6 ساعت کیفیت : بین المللی به هنگام ثبت سفارش ، لینک مربوط به پست را وارد کنید ⚠️هشدار : قبل از ثبت سفارش ، حتما پیج عمومی و حتما شمارش لایک ها (آمار لایک) عمومی باشد !⚠️

لایک فیک و واقعی (مخلوط) (تاخیر دارد)

3,100 تومان
هر یک کا لایک  3100 میباشد توجه : اگر عجله دارید ! این سرویس مناسب شما نیست کیفیت : فیک و واقعی ( بین المللی ) اگر برای دریافت لایک عجله دارید ، این سرویس سریع نیست استارت ارسال : 1 ساعت تا 3 روز توجه : 1-پیج خصوصی نباشد یا پس از ثبت سفارش خصوصی نشود 2-شمارش لایک پست فعال باشد (تعداد لایک مخفی نباشد) 3-برای 1 پست ، دو بار سفارش همزمان ثبت نکنید (صبر کنید سفارش اول تکمیل شود و سپس سفارش دوم را ثبت کنید / برای دو پست متفاوت مشکلی ندارد ، اما برای 1 پست 2 بار سفارش ثبت نکنید)

لایک فیک و واقعی ارزان (آهسته)

2,350 تومان
هر یک کا لایک  2350 میباشد سرعت : 2 هزار تا در ساعت استارت ارسال : 5 دقیقه تا 6 ساعت کیفیت : واقعی و فیک 🔴 توجه : 1-پیج خصوصی نباشد یا پس از ثبت سفارش خصوصی نشود 2-شمارش لایک پست فعال باشد (آمار لایک ها مخفی نباشد) 3-برای 1 پست ، دو بار سفارش همزمان ثبت نکنید (صبر کنید سفارش اول تکمیل شود و سپس سفارش دوم را ثبت کنید / برای دو پست متفاوت مشکلی ندارد ، اما برای 1 پست 2 بار سفارش ثبت نکنید) 🔴لینک پست (عکس و فیلم) وارد شود ! 🔴آیدی خالی پیج یا لینک پیج وارد نکنید

لایک کامنت های یوتیوب [1 تا 5 هزار لایک در روز] [فوری]

108,000 تومان
برای دریافت لینک کامنت ، روی تاریخ ویدئو ها کلیک کنید ، یا روی تاریخ کامنت ها کلیک راست کرده و copy link را انتخاب کنید ریزش : کم اما تضمین ندارد.

لایک کامنت های یوتیوب [1 تا 5 هزار لایک در روز] [فوری] (کپی)

108,000 تومان
برای دریافت لینک کامنت ، روی تاریخ ویدئو ها کلیک کنید ، یا روی تاریخ کامنت ها کلیک راست کرده و copy link را انتخاب کنید ریزش : کم اما تضمین ندارد.

لایک کوای (kwai) | 100% واقعی | ارسال روزانه/300

272,050 تومان
شروع: 0-30 دقیقه - پس از سفارش ، نام کاربری را تغییر ندهید - ریزش کم - 100٪ کاربران واقعی یادداشت: • هنگامی که سرویس شلوغ است، سرعت شروع فرآیند تغییر می کند. • قبل از تکمیل سفارش خود در سیستم، از ثبت سفارش دوم برای همان لینک خودداری کنید.

لایک میکس اینستاگرام (فیک) پروفایل دار با ظاهر طبیعی

قیمت اصلی 4,200 تومان بود.قیمت فعلی 4,100 تومان است.
هر یک کا لایک  4200 میباشد لایک میکس ریزش : کم گارانتی : ندارد ( به دلیل فیک بودن محصول ) ⚠️هشدار : قبل از ثبت سفارش ، حتما پیج عمومی و حتما شمارش لایک ها (آمار لایک) عمومی باشد !⚠️

لایک ویدئو یوتیوب | بدون شارژ مجدد – سقف سفارش 50کا – سرعت ارسال 10k/ روزانه [فیک / ربات]

17,200 تومان
نوع لینک مورد نیاز : لینک پست ویدیوی یوتیوب مثال: https://www.youtube.com/watch?v=dE_q1Ms4Ac -لطفاً برای جلوگیری از ثبت یک سفارش برای یک لینک به طور همزمان خوداری کنید ، در این مورد نمی توانیم سفارش را لغو کنیم. ______________________________ زمان شروع: فوری - 6 ساعت سرعت: 200 لایک در روز شارژ مجدد: 30 روز تضمینی مشخصات: کاربران واقعی ایالات متحده آمریکا حداکثر: 150 هزار در هر ویدیو، 2 هزار در هر سفارش شارژ مجدد = یعنی اگر الان برای ویدئو x لایک خریداری کردید ، مجدد از همین سرویس نمیتونید براش تهیه کنید ، چون تکراری ارسال میکنه یا همون قبلیا رو که لایک کردند رو حساب میکنه(بعد از 10 روز مشکلی نداره )

لایک یوتیوب [ارسال 10 تا 20 هزار ، در روز] [تاخیر در ارسال ، 1 ساعت]

101,050 تومان
ریزش: کم ، متوسط گارانتی: بدون شارژ مجدد(به ویدئویی که قبلا براش از همین سرویس خرید کرده باشید ، لایک ارسال نمیشود) پشتیبانی از سرور خوب است

لایک یوتیوب [بدون ریزش] [پس از 30 روز شارژ مجدد دارد] [تا 100 هزار لایک در روز] [فوری]

94,500 تومان
پس از 30 روز میتوانید مجددا برای ویدئو قبلی که براش از همین سرویس ، لایک تهیه کردید ، مجددا از همین سرویس لایک تهیه کنید.... اگر لایک نمی بینید دکمه لایک را فشار دهید و صفحه را رفرش کنید افزایش سرعت ممکن است پشتیبانی از سرور خوب است

لایک یوتیوب [ضمانت لایک اضافی] [ریزش کم] [5 هزار لایک در روز] [تاخیر 1/2 ساعته]

76,850 تومان
یزش: اغلب اوقات بدون ریزش، گاهی اوقات بسیار کم است. بدون شارژ مجدد(به ویدئوهایی که قبلا از این سرویس براشون لایک ارسال شده ، مجددا لایک ارسال نمیشود {به ویدئو های غیر تکراری})

لایک یوتیوب واقعی از آمریکا | شارژ مجدد (بعد از 10 روز ) – سقف سفارش 100 کا | سرعت ارسال 200/ روز (سرعت طبیعی برای پیج های تازه تاسیس )

45,200 تومان
نوع لینک مورد نیاز : لینک پست ویدیوی یوتیوب مثال: https://www.youtube.com/watch?v=dE_q1Ms4Ac -لطفاً برای جلوگیری از ثبت یک سفارش برای یک لینک به طور همزمان خوداری کنید ، در این مورد نمی توانیم سفارش را لغو کنیم. ______________________________ زمان شروع: فوری - 6 ساعت سرعت: 200 لایک در روز شارژ مجدد: 30 روز تضمینی مشخصات: کاربران واقعی ایالات متحده آمریکا حداکثر: 150 هزار در هر ویدیو، 2 هزار در هر سفارش شارژ مجدد = یعنی اگر الان برای ویدئو x لایک خریداری کردید ، مجدد از همین سرویس نمیتونید براش تهیه کنید ، چون تکراری ارسال میکنه یا همون قبلیا رو که لایک کردند رو حساب میکنه(بعد از 10 روز مشکلی نداره )

ممبر آفلاین (فیک) دیسکورد

96,500 تومان
توجه : قبل از ثبت سفارش این ربات را عضو سرور خود کنید : toolforyourserver.com لینک دعوت حتما نامحدود باشد اگر پس از تکمیل سفارش لینک منقضی شود ، هیچ گونه جبران ریزشی ارسال نمیشود ! استارت ارسال : 10 دقیقه تا 6 ساعت ( برای عدم بد قولی ، روی 1 هفته حساب باز کنید !!! زیرا تعداد سفارشات در صف در زمان ثبت سفارش شما تاثیر زیادی در تاخیر ارسال دارد)

ممبر آنلاین دیسکورد (90 روز آنلاین 24 ساعته) (توضیحات خوانده شود)

260,000 تومان
قبل از ثبت سفارش ، ابتدا ربات https://online.nowon.tools را به سرور خود اضافه کنید ( پس از 90 روز میتوانید حذفش کنید) در حال حاظر ارسال سریع است ، اما ما روی 1 تا 2 هفته قول ارسال می‌دهیم ! ⚠️ مدت زمان لینک دعوت را روی نامحدود ست کنید (اگر موقع شروع لینک اشتباه باشد یا منقضی ، مبلغی بازگشت نمیدهیم !!⚠️ ⚠️اگر ربات کانال شما فقط 1 عدد از اعضای ارسالی از سمت ما را بن کند ، سفارش تکمیل شده و مبلغی بازگشت داده نمیشود !⚠️

ممبر فیک تلگرام ۲۵ تومنی (کانال عمومی)

49,428 تومان
کیفیت بالا سفارش فقط برای مالک کانال هایی که شماره آن ها ایرانی هست. استارت آنی و نهایتا 6 ساعت در صورت وجود ترافیک بالا سفارشات هر ۱ عدد خرید در سایت یعنی ۱۰۰۰ عدد (1k)

ممبر فیک کانال بین المللی (جبران ریزش) [ مخصوص کانال زیر 300k ]

38,250 تومان
هر کا ممبر 38250 تومان میباشد کانال را عمومی کنید لینک کانال را ارسال کنید در بخش لینک : آیدی را بدون @ وارد کنید بدون محدودیت برای افزایش اعضای کانالهای زیر 300k برای سفارش کانالهای بزرگ‌تر از بخش 300k+ اقدام کنید کیفیت ممبر فیک بین المللی بسیار بالا است و جبران ریزش 3 روزه و خودکار دارد و شما برای کانال های خارجی و حتی ایرانی می‌ توانید سفارش دهید

ممبر کانال ارزان اقتصادی (کانال های 100k تا 200k ممبر )

32,150 تومان
هر کا ممبر 32150 تومان میباشد کانال را عمومی کنید لینک کانال را ارسال کنید در بخش لینک : آیدی را بدون @ وارد کنید فقط کاناله ای زیر 100k ممبر، اجازه ثبت این سفارش را دارند. برای سفارشات کانال های بالای این مقدار از سرویس های بالای‌ 100k تهیه کنید. این سرویس میکس از انواع کیفیت ها میباشد. ریزش : نامشخص /اختیاری

ممبر کانال تضمینی ( اگر ریزش داشت ، جبران ریزش دارد ! )

149,550 تومان
هر کا ممبر 149550 تومان میباشد کانال را عمومی کنید لینک کانال را ارسال کنید کیفیت : ایرانی و خارجی جبران ریزش : دارد ( اگر بیشتر از درصد ذکر شده ریزش کند) هدیه : تا 5 درصد ریزش : تا 10 درصد

ممبر گروه تلگرام 100 درصد ایرانی تضمین بازگشت وجه

110,000 تومان
هر کا ممبر 110000 تومان میباشد کانال را عمومی کنید لینک کانال را ارسال کنید تضمین بازگشت وجه در صورت تشخیص 1 عدد ممبر غیر ایرانی استارت ارسال : 1 تا 6 ساعت (صبح تا شب) جبران ریزش : ندارد (اختیاری خود کاربران) در بخش لینک : آیدی گروه بدون @ وارد شود

ممبر واقعی تلگرام 50 تومنی (کانال عمومی)

98,857 تومان

کیفیت عالی واقعی سفارش فقط برای مالک کانال هایی که شماره آن ها ایرانی هست. استارت 6 الی  نهایتا 72 ساعت در صورت وجود ترافیک بالا سفارشات

هر ۱ عدد خرید در سایت یعنی ۱۰۰۰ عدد (1k)

ویو ارزان خارجی اینستا igTv | Reels | video

4,700 تومان
هر کا بازدید 4700 تومان میباشد استارت : 5 دقیقه تا 6 ساعت کیفیت : بین المللی 🔴 لینک کامل ویدئو وارد شود🔴 هشدار: 1-پیج خصوصی نباشد 2-آیدی خالی وارد نکنید (لینک کامل ویدئو) 3-برای یک ویدئو دو بار از این سرویس یکجا سفارش ثبت نکنید (صبر کنید سفارش اول ثبت شود و مجددا ثبت کنید)

ویو ارزان واقعی ( تمام ویدئو ها به جزئ استوری) (احتمال تاخیر 2 ساعته)

4,350 تومان
هر کا بازدید 4350 تومان میباشد 🔵 اگر به اندازه کافی وقت ندارید ،از سرویس های گرانتر سفارش ثبت کنید که تعداد سفارشاتشون کمتره و سریعتر ارسال میشوند🔵 استارت : 5 دقیقه تا 6 ساعت کیفیت : واقعی / بین المللی ( از تمام کشور ها) 🔴 لینک کامل ویدئو وارد شود🔴 ریزش : ندارد 🔴هشدار:🔴 1-پیج خصوصی نباشد 2-آیدی خالی وارد نکنید (لینک کامل ویدئو) 3-برای یک ویدئو دو بار از این سرویس یکجا سفارش ثبت نکنید (صبر کنید سفارش اول ثبت شود و مجددا ثبت کنید) 🔴توجه : استارت ارسال سریع است ، اما تکمیل بستگی به تعداد سفارش شما دارد🔴

ویو اینستاگرام واقعی (بین المللی) (احتمال تاخیر 1 ساعته)

3,950 تومان
هر کا بازدید 3950 تومان میباشد آپدیت 13 آذر 1403 استارت ارسال : 5 دقیقه تا 6 ساعت ⚠️( به بخش """ زمان حدودی تکمیل سفارش """" توجه کنید)⚠️ کیفیت : واقعی / بین المللی ( از تمام کشور ها) 🔴 لینک کامل ویدئو وارد شود🔴 ریزش : ندارد 🔴هشدار:🔴 1-پیج خصوصی نباشد 2-آیدی خالی وارد نکنید (لینک کامل ویدئو) 3-برای یک ویدئو دو بار از این سرویس یکجا سفارش ثبت نکنید (صبر کنید سفارش اول ثبت شود و مجددا ثبت کنید تا شمارش قاطی نشود) 🔴توجه : استارت ارسال سریع است ، اما تکمیل بستگی به تعداد سفارش شما دارد 🔴

ویو پست کانال تلگرام (1 پست) آپدیت 8 آذر

1,750 تومان
هر کا بازدید 1750 تومان میباشد استارت کمتر از 10 دقیقه کیفیت بین المللی نمونه لینک صحیح : https://t.me/ars_web/2 هشدار لینک پست گروه یا ربات ثبت نکنید ! کانال حتما عمومی باشد (اگر لینک خصوصی ارسال کنید، هیچی بازدید دریافت نمیکنید و مبلغی هم بازگشت داده نمیشود) پس از ثبت سفارش ، ایدی کانال را تغییر ندهید تا کامل بازدید ارسال شود !

ویو سریع اینستاگرام (سرور جدید 25 ابان)

4,500 تومان
هر کا بازدید 4500 تومان میباشد 🔵 توجه : این سرویس از نظر کیفیت مشابه دیگر سرویس ها است ، اما سریعتر است 🔵 استارت : 5 دقیقه تا 1 ساعت (معمولا سریعتر است) کیفیت : واقعی / بین المللی ( از تمام کشور ها) 🔴 لینک کامل ویدئو وارد شود🔴 ریزش : ندارد 🔴هشدار:🔴 1-پیج خصوصی نباشد 2-آیدی خالی وارد نکنید (لینک کامل ویدئو) 3-برای یک ویدئو دو بار از این سرویس یکجا سفارش ثبت نکنید (صبر کنید سفارش اول ثبت شود و مجددا ثبت کنید) 🔴توجه : استارت ارسال سریع است ، اما تکمیل بستگی به تعداد سفارش شما دارد🔴

ویو واقعی Video+ Reel + IGTV (به غیر از استوری) آپدیت 23 ابان

4,400 تومان
هر کا بازدید 4400 تومان میباشد 🔵 توجه : این سرویس از نظر کیفیت مشابه دیگر سرویس ها است ، اگر دیدید مدت زمان انجام کمتر از دیگر سرویس ها بود ، این سرویسو ثبت کنید تا سریعتر ارسال شود🔵 استارت : 5 دقیقه تا 6 ساعت (سریعتر از سرویس های ارزانتر) کیفیت : واقعی / بین المللی ( از تمام کشور ها) 🔴 لینک کامل ویدئو وارد شود🔴 ریزش : نامشخص / غیر تضمینی 🔴هشدار:🔴 1-پیج خصوصی نباشد 2-آیدی خالی وارد نکنید (لینک کامل ویدئو) 3-برای یک ویدئو دو بار از این سرویس یکجا سفارش ثبت نکنید (صبر کنید سفارش اول ثبت شود و مجددا ثبت کنید) 🔴توجه : استارت ارسال سریع است ، اما تکمیل بستگی به تعداد سفارش شما دارد🔴

🟢 فالوور تمام ایرانی ارسال فوری

69,000 تومان
هر کا (K) فالوور = به معنای هر 1000 فالوور میباشد. تمام قیمت ها برای هر کا میباشد . خرید فالوور اینستاگرام به طور قطعی ، باعث پیشرفت پیج شما نمیشود ، چرا که برای هر پیج و هر نوع فالوور فرق دارد. فالوور اینستاگرام ، یکی از معیار های مهم برای هر فروشگاه است ،چرا که اکثر مشتریان ، در صورتی که مشاهده کنند که پیج شما ، فالوور کمی دارد ، به سختی به شما اعتماد می‌کنند و با خرید فالوور اینستاگرام ، در واقع شما برای پیج خود اعتبار خریداری می‌کنید. خرید فالوور فیک ، فقط به جهت بالا نشان دادن آمار فالوور های پیج است و تاثیری در پیشرفت پیج نخواهد گذاشت. (اگر بیشتر از تعداد فالوور واقعی ، فالوور فیک تهیه کنید ، سود که ندارد هیچ ، بلکه ضرر هم میزند)

🟢 فالوور کاملا ایرانی (بدون 1 عدد خارجی)✅ گارانتی دار

111,000 تومان
هر کا (K) فالوور = به معنای هر 1000 فالوور میباشد. تمام قیمت ها برای هر کا میباشد . خرید فالوور اینستاگرام به طور قطعی ، باعث پیشرفت پیج شما نمیشود ، چرا که برای هر پیج و هر نوع فالوور فرق دارد. فالوور اینستاگرام ، یکی از معیار های مهم برای هر فروشگاه است ،چرا که اکثر مشتریان ، در صورتی که مشاهده کنند که پیج شما ، فالوور کمی دارد ، به سختی به شما اعتماد می‌کنند و با خرید فالوور اینستاگرام ، در واقع شما برای پیج خود اعتبار خریداری می‌کنید. خرید فالوور فیک ، فقط به جهت بالا نشان دادن آمار فالوور های پیج است و تاثیری در پیشرفت پیج نخواهد گذاشت. (اگر بیشتر از تعداد فالوور واقعی ، فالوور فیک تهیه کنید ، سود که ندارد هیچ ، بلکه ضرر هم میزند)

برای اضافه کردن محصولات ویژه با استفاده از شورت کد به ترتیب زیر عمل کنید:

در پیشخوان وردپرس به صفحه همه محصولات بروید. با کلیک روی نماد ستاره در سمت چپ، محصولات شاخص یا ویژه خود را انتخاب کنید.

در صفحه ویرایش، کد کوتاه را در پایین عنوان محصولات شاخص قرار دهید. این کار را می توانید با کشیدن و رها کردن بلوک کد کوتاه که در قسمت کلی قرار دارد، انجام دهید. سپس شورت کد زیر را کپی کرده:

خرید امتیاز / رای 7 ( 7 ستاره )

قیمت اصلی 785,000 تومان بود.قیمت فعلی 784,000 تومان است.
استارت ارسال : 5 دقیقه تا 24 ساعت سرعت ارسال : زیر 500 عدد در روز کیفیت : تماما از آمریکا

خرید ویو اسپاتیفای (Plays)

قیمت اصلی 32,500 تومان بود.قیمت فعلی 31,000 تومان است.
استارت ارسال : 30 دقیقه تا 6 ساعت کیفیت : بین المللی ریزش : ندارد / غیر تضمینی (تعداد کم سفارش دهید که اگر ریزشی مشاهده نکردید، مجددا سفارش دهید) 🔴لینک موزیک وارد شود 🔴لینک صفحه شخصی وارد نشود !(قابل تشخیص نیست که به کدام موزیک بفرستیم) 🔴صفحه خصوصی نباشد 🔴پس از ثبت سفارش آیدی صفحه را تغییر ندهید 🔵اگر 1000 تا سفارش دادید و دیدید داره ارسال میشه و از کیفیت راضی بودید ،بلافاصله سفارش دوم را ثبت نکنید !!!! صبر کنید سفارش اول کامل تکمیل شود (در شمارش خطا میشود)🔵

بازدید بین المللی تیک تاک (واقعی)

قیمت اصلی 36,050 تومان بود.قیمت فعلی 35,500 تومان است.
گاهی با تاخیر 1 ساعته ممکن است مواجه شود بدون ریزش گاهی به دلیل اختلالات سرور  یا آپدیت تیک تاک ، ممکن است با تاخیر ارسال شود استارت ارسال : 5 دقیقه تا 1 ساعت

کامنت سفارشی / دلخواه یوتیوب

قیمت اصلی 531,600 تومان بود.قیمت فعلی 530,000 تومان است.
در هر خط ، کامنت مورد نظر را وارد کنید استارت ارسال : 24 ساعت تا 72 ساعت

خرید رای کوییز (Quiz) استوری اینستاگرام [سرعت: 10K/روزانه]

قیمت اصلی 39,500 تومان بود.قیمت فعلی 38,000 تومان است.
لینک نمونه برای گزینه 1: USERNAME?vote=1 لینک نمونه برای گزینه 2: USERNAME?vote=2 لینک نمونه برای گزینه 3: USERNAME?vote=3 لینک نمونه برای گزینه 4: USERNAME?vote=4 جای USERNAME آیدی خود را بدون @ وارد کنید در صورتی که مانند نمونه لینک بالا وارد نکنید ، ممکن است سفارش لغو یا با تاخیر ارسال شود [استارت ارسال: 0-1 ساعت و گاهی با تاخیر بیشتر]

خرید ویو اینستاگرام واقعی بین المللی (سرور جدید 11 آبان)

قیمت اصلی 3,350 تومان بود.قیمت فعلی 3,200 تومان است.
هر کا بازدید 3350 تومان میباشد استارت : 5 دقیقه تا 6 ساعت (به بخش "زمان حدودی تکمیل سفارش" توجه نمایید) کیفیت : واقعی / بین المللی ( از تمام کشور ها) 🔴 لینک کامل ویدئو وارد شود🔴 ریزش : ندارد 🔴هشدار:🔴 1-پیج خصوصی نباشد 2-آیدی خالی وارد نکنید (لینک کامل ویدئو) 3-برای یک ویدئو دو بار از این سرویس یکجا سفارش ثبت نکنید (صبر کنید سفارش اول ثبت شود و مجددا ثبت کنید) 🔴توجه : استارت ارسال سریع است ، اما تکمیل بستگی به تعداد سفارش شما دارد🔴

لایک میکس اینستاگرام (فیک) پروفایل دار با ظاهر طبیعی

قیمت اصلی 4,200 تومان بود.قیمت فعلی 4,100 تومان است.
هر یک کا لایک  4200 میباشد لایک میکس ریزش : کم گارانتی : ندارد ( به دلیل فیک بودن محصول ) ⚠️هشدار : قبل از ثبت سفارش ، حتما پیج عمومی و حتما شمارش لایک ها (آمار لایک) عمومی باشد !⚠️

و آن را در بلوک کد کوتاه پیست کنید.

روی انتشار یا بروزرسانی کلیک کنید. حال محصولات شاخص شما در صفحه فروشگاه نمایش داده می شوند.

دقیقاً به همین ترتیب برای محصولات پرفروش هم می توانید از کد کوتاه زیر استفاده کنید:

view ارزان اینستاگرام (ریلز / تی وی / ویدئو معمولی)

3,800 تومان
هر کا بازدید 3800 تومان میباشد استارت : 1 تا 8 ساعت (اگر ویدئو جدیدی منتشر کردید و میخواید سریع ویو بگیرد، این سرویس مناسب نیست ! چرا که به دلیل ارزانی زیاد و سفارشات بالا ممکنه 3 تا 8 ساعت هم زمان ببرد) دلیل گرانی سرویس های دیگر ما ، سرعت آن هاست ، هر چه گرانتر ، سرعت بیشتر تا نهایت 5 دقیقه !! کیفیت : واقعی / بین المللی ( از تمام کشور ها) 🔴 لینک کامل ویدئو وارد شود🔴 ریزش : ندارد 🔴هشدار:🔴 1-پیج خصوصی نباشد 2-آیدی خالی وارد نکنید (لینک کامل ویدئو) 3-برای یک ویدئو دو بار از این سرویس یکجا سفارش ثبت نکنید (صبر کنید سفارش اول ثبت شود و مجددا ثبت کنید) 🔴توجه : استارت ارسال سریع است ، اما تکمیل بستگی به تعداد سفارش شما دارد🔴

views اینستا تمام ویدئو ها به جز استوری (ارسال آهسته !)

1,900 تومان
هر کا بازدید از 1900 تومان میباشد 🔴ارسال آهسته ، اگر عجله دارید از این سرویس سفارش ثبت نکنید🔴 استارت : 1 تا 8 ساعت (سرعت آهسته) کیفیت : واقعی / بین المللی ( از تمام کشور ها) 🔴 لینک کامل ویدئو وارد شود🔴 ریزش : ندارد 🔴ارسال آهسته ، اگر عجله دارید از این سرویس سفارش ثبت نکنید🔴 🔴هشدار:🔴 1-پیج خصوصی نباشد 2-آیدی خالی وارد نکنید (لینک کامل ویدئو را وارد کنید) 3-برای یک ویدئو دو بار از این سرویس یکجا سفارش ثبت نکنید (صبر کنید سفارش اول ثبت شود و مجددا ثبت کنید) 🔴توجه : استارت ارسال سریع است ، اما تکمیل بستگی به تعداد سفارش شما دارد🔴

views اینستا تمام ویدئو ها به جز استوری (سرور جدید 28 آذر)

3,050 تومان
هر کا بازدید 3050 تومان میباشد استارت : 5 دقیقه تا 6 ساعت (به بخش "زمان حدودی تکمیل سفارش" توجه نمایید) کیفیت : واقعی / بین المللی ( از تمام کشور ها) 🔴 لینک کامل ویدئو وارد شود🔴 ریزش : ندارد 🔴هشدار:🔴 1-پیج خصوصی نباشد 2-آیدی خالی وارد نکنید (لینک کامل ویدئو) 3-برای یک ویدئو دو بار از این سرویس یکجا سفارش ثبت نکنید (صبر کنید سفارش اول ثبت شود و مجددا ثبت کنید) 🔴توجه : استارت ارسال سریع است ، اما تکمیل بستگی به تعداد سفارش شما دارد🔴

ادمین وبسایت پایه

3,000,000 تومان
صاحب کسب و کار هستید و وقت ندارید محصول درج کنید؟ نیاز دارید فرد دیگری برای وبسایت درج اطلاعات و

ادمین وبسایت پیشرفته

6,000,000 تومان
صاحب کسب و کار هستید و وقت ندارید محصول درج کنید؟ نیاز دارید فرد دیگری برای وبسایت درج اطلاعات و

کد کوتاه برای محصولی که اخیراً منتشر کرده اید به صورت زیر است:

ادمینی سوشال مدیا پایه سطح دو

5,000,000 تومان
 ادیت محتوا اشتراک‌گذاری محتوا  اصلاح سئو پیج  اصلاح بای وپیج اصلاح سایر جزئیات پیج  امنیت پیج  تعامل با مخاطب هدف

ادمینی سوشال مدیا پیشرفته

7,000,000 تومان
 ادیت و اشتراک‌گذاری محتوا  اصلاح سئو پیج  اصلاح بایو و سایر جزئیات پیج  امنیت پیج  تعامل با مخاطب هدف  تحلیل

ادمینی سوشال مدیا پایه

4,000,000 تومان
 ادیت و اشتراک‌گذاری محتوا  اصلاح سئو پیج  اصلاح بایو و سایر جزئیات پیج  امنیت پیج  تعامل با مخاطب هدف  تحلیل

ادمین وبسایت پیشرفته

6,000,000 تومان
صاحب کسب و کار هستید و وقت ندارید محصول درج کنید؟ نیاز دارید فرد دیگری برای وبسایت درج اطلاعات و

ادمین وبسایت پایه

3,000,000 تومان
صاحب کسب و کار هستید و وقت ندارید محصول درج کنید؟ نیاز دارید فرد دیگری برای وبسایت درج اطلاعات و

این شما هستید که تصمیم می گیرید چه نوع محصولی را در صفحه فروشگاه خود نمایش دهید. توجه داشته باشید که کد کوتاه ها اتربیوت هایی به صورت زیر دارند که ممکن است به کار شما بیاید:

  • تنظیم تعداد ستون ها
  • محدود کردن تعداد محصولات نمایش داده شده

به عنوان مثال، اگر می خواهید 2 ستون با حداکثر 6 محصول نمایش دهید، از شورت کدی مانند زیر استفاده کنید:

view ارزان اینستاگرام (ریلز / تی وی / ویدئو معمولی)

3,800 تومان
هر کا بازدید 3800 تومان میباشد استارت : 1 تا 8 ساعت (اگر ویدئو جدیدی منتشر کردید و میخواید سریع ویو بگیرد، این سرویس مناسب نیست ! چرا که به دلیل ارزانی زیاد و سفارشات بالا ممکنه 3 تا 8 ساعت هم زمان ببرد) دلیل گرانی سرویس های دیگر ما ، سرعت آن هاست ، هر چه گرانتر ، سرعت بیشتر تا نهایت 5 دقیقه !! کیفیت : واقعی / بین المللی ( از تمام کشور ها) 🔴 لینک کامل ویدئو وارد شود🔴 ریزش : ندارد 🔴هشدار:🔴 1-پیج خصوصی نباشد 2-آیدی خالی وارد نکنید (لینک کامل ویدئو) 3-برای یک ویدئو دو بار از این سرویس یکجا سفارش ثبت نکنید (صبر کنید سفارش اول ثبت شود و مجددا ثبت کنید) 🔴توجه : استارت ارسال سریع است ، اما تکمیل بستگی به تعداد سفارش شما دارد🔴

views اینستا تمام ویدئو ها به جز استوری (ارسال آهسته !)

1,900 تومان
هر کا بازدید از 1900 تومان میباشد 🔴ارسال آهسته ، اگر عجله دارید از این سرویس سفارش ثبت نکنید🔴 استارت : 1 تا 8 ساعت (سرعت آهسته) کیفیت : واقعی / بین المللی ( از تمام کشور ها) 🔴 لینک کامل ویدئو وارد شود🔴 ریزش : ندارد 🔴ارسال آهسته ، اگر عجله دارید از این سرویس سفارش ثبت نکنید🔴 🔴هشدار:🔴 1-پیج خصوصی نباشد 2-آیدی خالی وارد نکنید (لینک کامل ویدئو را وارد کنید) 3-برای یک ویدئو دو بار از این سرویس یکجا سفارش ثبت نکنید (صبر کنید سفارش اول ثبت شود و مجددا ثبت کنید) 🔴توجه : استارت ارسال سریع است ، اما تکمیل بستگی به تعداد سفارش شما دارد🔴

views اینستا تمام ویدئو ها به جز استوری (سرور جدید 28 آذر)

3,050 تومان
هر کا بازدید 3050 تومان میباشد استارت : 5 دقیقه تا 6 ساعت (به بخش "زمان حدودی تکمیل سفارش" توجه نمایید) کیفیت : واقعی / بین المللی ( از تمام کشور ها) 🔴 لینک کامل ویدئو وارد شود🔴 ریزش : ندارد 🔴هشدار:🔴 1-پیج خصوصی نباشد 2-آیدی خالی وارد نکنید (لینک کامل ویدئو) 3-برای یک ویدئو دو بار از این سرویس یکجا سفارش ثبت نکنید (صبر کنید سفارش اول ثبت شود و مجددا ثبت کنید) 🔴توجه : استارت ارسال سریع است ، اما تکمیل بستگی به تعداد سفارش شما دارد🔴

ادمین وبسایت پایه

3,000,000 تومان
صاحب کسب و کار هستید و وقت ندارید محصول درج کنید؟ نیاز دارید فرد دیگری برای وبسایت درج اطلاعات و

ادمین وبسایت پیشرفته

6,000,000 تومان
صاحب کسب و کار هستید و وقت ندارید محصول درج کنید؟ نیاز دارید فرد دیگری برای وبسایت درج اطلاعات و

کد کوتاه بسیار قدرتمند و استفاده از آن بسیار آسان است.

گام 2: پس از طراحی صفحه فروشگاه ووکامرس آن را صفحه پیش فرض خود قرار دهید.

بعد از ایجاد صفحه جدید، باید آن را به صفحه فروشگاه ووکامرس خود تبدیل کنید. برای این کار توصیه می کنیم از یک قالب فرزند استفاده کنید. سپس به ترتیب زیر عمل کنید:

  • URL صفحه تازه ایجاد شده خود را دریافت کنید. برای این کار کافی است به پیشخوان وردپرس بازگشته و URL برگه را از ویرایشگر وردپرس کپی کنید.
  • به مسیر نمایش » ویرایشگر پوسته بروید.
  • پس از آن، به صفحه ای منتقل خواهید شد که در آن قادر خواهید بود به فایل های توابع پوسته دسترسی پیدا کنید.
  • روی فایل functions.php کلیک کنید و کد زیر را در انتهای آن جای گذاری کنید:
add_action('template_redirect', 'quadlayers_redirect_woo_pages');function quadlayers_redirect_woo_pages()
{
    if (function_exists('is_shop') && is_shop()) {
        wp_redirect('https://www.yourdomain.com/shop/');
        exit;
    }
}

توجه داشته باشید که کد را همانطور که هست، بدون اینکه چیزی حذف شود، کپی و پیست کنید و به یاد داشته باشید که URL خود را در (’wp_redirect(‘[yourURL]] جایگزین کنید. سپس فایل را به روز کنید. کار شما در این مرحله به پایان رسیده است.

سفارشی سازی و طراحی صفحه فروشگاه ووکامرس با افزونه

در این بخش، به شما نشان می دهیم که چگونه صفحه فروشگاه ووکامرس خود را با استفاده از پلاگین ها سفارشی کنید. در این قسمت سه افزونه رایگان، فریمیوم و پرمیوم را معرفی می کنیم.

  • WooCustomizer (رایگان)
  • WooCommerce Product Table by WC Product Table  (رایگان و پرمیوم)
  • WooCommerce Product Table by Barn2  (پرمیوم)

افزونه StoreCustomizer

افزونه StoreCustomizer با نام قبلی WooCustomizer یک افزونه عالی برای شخصی سازی و طراحی صفحه فروشگاه ووکامرس است که به شما امکان می دهد محصولات، سبد خرید، حساب کاربری و صفحات پرداخت را با چند کلیک ساده ویرایش کنید. این پلاگین از ویژگی های بسیاری برخوردار است و به شما امکان می دهد کل فروشگاه ووکامرس خود را شخصی سازی کنید. با تمرکز بر گزینه های سفارشی سازی صفحه فروشگاه، با WooCustomizer می توانید:

  • صفحات فروشگاه را با بیش از 20 گزینه تنظیم ویرایش کنید.
  • المان ها را از صفحات فروشگاه، بایگانی و محصولات ووکامرس حذف یا ویرایش کنید.
  • بردکرامب های ووکامرس را از صفحات فروشگاه و محصولات پاک کنید.
  • المان های صفحه فروشگاه مانند بخش کوپن ها در صفحه سبد خرید را حذف یا ویرایش کنید.
  • یک نوار جستجوی محصول آژاکس و یک پاپ آپ نمایش سریع محصول در صفحات فروشگاه خود اضافه کنید.
  • تعداد محصولات در هر ردیف و صفحه را در صفحات فروشگاه سفارشی کنید.
  • تعداد ستون های نمایش داده شده در صفحات فروشگاه و بایگانی را تغییر دهید.
  • نمایش سریع محصول را اضافه کنید تا مشتریان بتوانند محصولات را از صفحه فروشگاه مشاهده کنند.
  • صفحه فروشگاه و بنرهای حراج بایگانی را ویرایش کنید.
  • و بسیاری گزینه های دیگر

لازم به ذکر است که WooCustomizer صفحات یا تمپلیت های ووکامرس شما را کنار نمی گذارد. بلکه گزینه های استایل دهی اضافی را روی قالب و روی المان های که برای ویرایش انتخاب می کنید، قرار می دهد. WooCustomizer ویژگی های زیادی برای ویرایش صفحه فروشگاه ووکامرس شما دارد و در عین حال استفاده از آن بسیار آسان است.

افزونه جدول محصولات ووکامرس WooCommerce Product Table Lite by WC Table Product

WooCommerce Product Table Lite یک افزونه عالی است که به شما امکان می دهد به راحتی چیدمان جدول محصولات را ایجاد کنید. این افزونه یکی از برترین ابزارها برای ویرایش و طراحی صفحه فروشگاه ووکامرس است.

WooCommerce Product Table یک ابزار فریمیوم است؛ به این معنی که یک نسخه رایگان با ویژگی های اساسی و یک برنامه حرفه ای دارد که شامل ویژگی های قدرتمندتری است. در ادامه آموزش نحوه استفاده از نسخه رایگان را به شما نشان داده سپس نکاتی در مورد برنامه حرفه ای ارائه خواهیم کرد.

گام 1: در هر صفحه یک WCPT ایجاد کنید.

ابتدا باید افزونه را نصب و فعال سازی کنید. پس از نصب و فعال سازی افزونه منوی جدیدی به نام Product Tablels به پیشخوان وردپرس اضافه خواهد شد. روی زیرمنوی Add New Table کلیک کنید. با کلیک روی این زیرمنو به صفحه ای وارد می شوید که در آن می توانید جدول ایجاد کنید.

در این صفحه باید موارد زیر را مشخص کنید:

  • Table name: در این قسمت یک نام برای جدول خود وارد کنید.
  • Select products by category: در تب Query می توانید دسته بندی های خود را مشاهده کنید. کافی است یکی از آنها را برای جدول خود انتخاب کنید.
  • اطلاعات ستون: بعد به تب Columns بروید. در این تب باید جدول مورد نظر خود را بکشید. شما باید تصمیم بگیرید که چند ستون می خواهید و سپس هر کدام را طراحی کنید. WC Product Table نه تنها برای لپ تاپ بلکه برای ستون های تلفن و تبلت گزینه هایی را در اختیار شما قرار می دهد. بنابراین می توانید تمام گزینه هایی که می خواهید مانند هدینگ، تمپلیت سلول و طراحی (فونت، ترازبندی، رنگ فونت، رنگ پس زمینه و موارد دیگر) را برای هر نوع دستگاه تعیین کنید.

پس از ایجاد ستون های مورد نظر خود، روی ذخیره تنظیمات کلیک کنید. حال همه چیز آماده است.

گام 2: جدول را در صفحه جدید پیست کنید.

با استفاده از کد کوتاه می توانید جدولی که در مرحله 1 ایجاد کرده اید را در هر جایی که می خواهید، نمایش دهید. کافی است شورت کدی که در بالای صفحه نشان داده شده است را کپی کرده و در مکان مورد نظر خود پیست کنید.

توجه داشته باشید که در ویرایشگر گوتنبرگ وردپرس باید این کار را از طریق بلوک کد کوتاه انجام دهید.

اگر از افزونه صفحه ساز المنتور استفاده می کنید، یک برگه جدید ایجاد کرده و بلوک کد کوتاه را به صفحه اضافه کنید. سپس شورت کد کپی شده را در آن پیست کنید.

اکنون برگه ای با استایل جدول محصول خواهید داشت.

گام 3: مشتریان را به صفحه جدید فروشگاه خود هدایت کنید

در این مرحله برای هدایت مشتریان به صفحه جدید فروشگاه، به یک افزونه ریدایرکت نیاز دارید. این ابزار مشتریان را از صفحه پیش فرض فروشگاه ووکامرس به صفحه جدیدی که در مرحله 2 ایجاد کرده اید، هدایت می کند. بیشتر این افزونه ها تک منظوره هستند و استفاده از آنها بسیار آسان است.

افزونه Redirection یکی از محبوب ترین افزونه های تغییر مسیر است که به این منظور می توانید از آن استفاده کنید.

برای آشنایی با نحوه استفاده از این افزونه، مقاله آموزش افزونه Redirection را مطالعه کنید.

اگر نمی خواهید از ریدایرکت 301 برای تغییر مسیر استفاده کنید، می توانید از نسخه Pro افزونه WooCommerce Product Table استفاده کنید. با استفاده از نسخه Pro علاوه بر دسترسی به ویژگی های پیشرفته می توانید  ویژگی Archive Override را هم داشته باشید. با استفاده از این قابلیت می توانید شبکه های پیش فرض ووکامرس را با جداول محصول خود جایگزین کنید و این کار را نه تنها در صفحه فروشگاه بلکه در هر صفحه بایگانی مانند دسته ها، برچسب ها، جستجو و غیره جایگزین کنید.

افزونه WooCommerce Product Table by Barn2

یکی دیگر از گزینه های عالی برای ویرایش صفحه فروشگاه، پلاگین WooCommerce Product Table است که توسط تیم Barn2 توسعه داده شده است. این افزونه، یک افزونه پرمیوم است که به شما کمک می کند تا محصولات خود را در یک جدول قرار دهید و سپس آن را در صفحه فروشگاه وارد کنید. با استفاده از این روش می توانید طرح پیش فرض صفحه فروشگاه را به یک جدول تبدیل کنید.

جمع بندی

طراحی و ویرایش صفحه فروشگاه ووکامرس و نحوه نمایش محصولات می تواند تأثیر زیادی در تبدیل شما داشته باشد. در ووکامرس صفحه فروشگاه از قبل ساخته شده است و اگرچه گزینه هایی برای ویرایش طرح بندی آن وجود دارد اما بسیار محدود هستند. بنابراین سفارشی کردن آن با استفاده از روش های توصیف شده در این راهنما، شما را از بقیه متمایز می کند. علاوه بر این، ویرایش صفحه فروشگاه ووکامرس نشان دهنده برند شما خواهد بود و حرفه ای بودن شما را به مشتریان نشان می دهد. همه روش های معرفی شده در این مقاله مزایا و معایب خود را دارند اما همه آنها کار خود را انجام می دهند، شما مطابق با سطح مهارت و نیازهای سایت خود می توانید از یکی از آنها استفاده کرده و ظاهر زیبا و حرفه ای برای صفحه فروشگاه ووکامرس خود بسازید.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *